|
Avertisment pentru pseudoştiinţă
Aţi
auzit de Trofim Lyssenko?
El a fost inventatorul pseudoştiinţei în jurul anilor30! Stalin l-a iubit.
Stalin este un ucigaş în masă care împreună cu Hitler a pornit Al Doilea
Război Mondial (CDDRM) atacând Polonia, statele baltice şi Finlanda în 1939,
un om pe care preşedintele american Roosevelt l-a plăcut foarte mult. Stalin
a putut să deţină Polonia şi statele baltice după CDDRM.
Bombele atomice erau doar minciuni de propagandă şi nu există
nicio dovadă că ele au funcţionat în 1945 sau mai târziu. Bomba atomică a
fost inventată de Robert O Lyssenko un văr al lui Trofim – dar asistat de A.
Einstein!
Când
ficţiunea istorică devine mai adevărată decât faptele istorice, asta te face
să te întrebi cine conduce manipularea maselor. Cie îi promovează pe toţi
aceşti Lyssenkoşi ai bombelor atomice încă din 1942? Ce fel de oameni sunt
cei care crează astfel de mizerii? Şi de ce? Răspunsul: banii (şi controlul
prostimii, n.n.) !
|
Mass Media trebuie şi acum la 70 de ani mai târziu, să publice vechiile minciuni care au fost o invenţie fantastică a unor ingineri şi savanţi occidentali foarte foarte inteligenţi, care au salvat milioane de vieţi: co-pilotul bombardierului Robert Lewis a fost un pic îngrijorat (Ce am făcut?) etc, etc, blah, blah. Doar acest site îţi va spune adevărul despre acest nonsens al bombei atomice, a prostiei nucleare, de care vi s-a vorbit în şcoli şi vi s-a repetat cu regularitate în mass media, o chestie inventată şi încropită de un nebun american asistat de altul, un fizician occidental prost plătit, în numai 3 ani 1942/5.
Norul ciupercă Tianjin ne indreaptă către argumentele detailiate ale
inginerului suedez Anders Björkman care ne spune în detaliu faptul că nu a
existat vre-o bombă nucleară care să explodeze sau să existe:
(a) Pozele şi videourile cu norii ciupercă sunt explozii chimice, iar
noi am fost Pavlov-dizaţi să credem că sunt nucleare.
(b) Hiroshima şi Nagasaki au fost pur şi simplu locuri cu furtuni
de foc chimice asemănătoare cu cele din Tokyo, Dresda, Hamburg. Oţelul,
cărămizile şi betonul din zona zero au rămas în picioare. Deşeurile
radioactive au putut fi aruncate cu chimcalele.
(c) Majoritatea caselor japoneze erau din lemn aşa că au ars.
(d) Mass Media ascunde faptul că au fost martori care au văzut mai
multe bombardiere, etc.
Teroarea bombelor nucleare a adus triliarde pentru cabală din 1945
încoace, iar din anii 60 a fost o unealtă majoră de terorizare a Israelului
împotriva arabilor şi a lumii întregi, în războaiele din anii 1967 şi 1973,
„opţiunea Samson” etc. Mordechai
Vanunu este un posibil falsificator al nuclearelor Israeliene (atunci când a
dezvălut ceea ce a spus despre arsenalul israelian către MI5-MI6 London Times,
şi poate că a fost pe o plajă israeliană şi închis pentru pentru poze, un
falsificator ca Snowden sau
Assange. Putem vedea de
asemenea de ce toate aceste aşa zise 10 naţiuni ce au bomba nucleară au
susţinut această înşelătorie:
1945 – SUA – bombele chimice de la
Hiroshima şi Nagasaki (ca şi cele din Tokyo, Dresda, Hamburg...), unde au
aruncat de asemenea chestii radioactive generatoare de boli. Mass media şi
martorii japonezi care au văzut flota de avioane li s-a spus să tacă din
gură. Povestea nucleară s-a vîndut prin adăugarea de chmicale explozive
generatoare de „nori ciupercă” în filme şi fotografii.
1949 – Uniunea Sovietică acceptă înţelegerea conform căreia elitele
Rusiei devin şi mai bogate prin intrarea în Războiul Rece şi în „teroarea
nucleară globală”.
1952 - UK şi centrul financiar din Londra nu vor să fie mai prejos,
deoarece totuşi, imperiul Englez încă domină lumea. Aşa că UK are bomba.
1960 – Franţa nu vor să fiela clasa a 2-a sub britanici şi acceptă
înţelegerea să devină forţă nucleară dacă se prefac că sunt cei care le oferă
Israelului tehnologia nucleară - FRANŢA & DE GAULLE au bomba
1964 - China este ajutată să-şi actualizeze arsenalul pentru a
se justifica astfel escaladarea cheltuielilor militare în SUA – CHINA ARE BOMBA
1966 - Israel intră şi ea în club după înţelegerea cu Franţa
tocmai la timp pentru a-i teroriza şi intimida pe arabi în războaiele din 1967 & 1973 – IUDEII AU BOMBA şi în consecinţă pt
ameninţa pe toţi cu Opţiunea Samson, după cum a confirmat mai târziu „bravul
informator din interior” Vanunu celor
de la MI6 London Times
1974 - India acceptă înţelegerea de a înceta să mai fie aşa de
„nealiniată” şi izolată de marile puteri, care insultau moştenirea
Indiei numindu-le programul lor de
arme de foc 'Budha Zâmbăreţul” INDIA are şi ea bomba
1979 – Africa de Sud – guvernul alb de apartheid primeşte o compensaţie
pentru tot abuzul din mass media Occidentală, dar este de acord în prealabil
să „dezactiveze” orice bombă atomică înante de venirea lui Mandela sau a
oricărui guvern negru pentru ca aceştia să nu afle înşelătoria … astfel se
alătură Israelului & Taiwan în
testul bombelor. Astfel Rasiţti Albi din Africa de Sud au bomba şi sunt gata
să omoare negrii arătând astfel că oricine poate avea bomba, dar toate
bombele au fost luate şi transportate departe de guvernul lui Mandela.
1998 - Pakistan este jucătorul central în noua temă Occidentală
Anti-musulmani, pentru a putea reînvia „războiul contra terorii”, iar
Pakistanul îşi actualizează arsenalul pentru a fi o pereche egală vechiului
rival India. Aşadar, musulmanii pakistanezi au bomba, iar Osama sau
teroriştii pot pune mâna pe ea. În plus Pakistan vinde bombe Arabiei Saudite
ca extra bonus.
2006 - North Korea, face mereu afaceri cu ultimile produse de consum ale
familiilor elitei conducătoare, îşi actualizează arsenalul şi intră în clubul
nuclear. Acum Coreea de Nord devine o „ameninţare reală”.
Indiferent că aceste bombe sunt reale sau nu, sunt cu siguranţă nişte
„afaceri bune”!
|
și
Dacă doriți filmulețele oferiți o donație! Mulțumim!
DEPINDE DE VOI!
Uau. Ipoteză şoc. Nu spun că nu cred, dar nici că m-ați convins. Dacă ar fi un top o mie... ipoteza asta ar tot nr.1. Tot ce am citit ca teorie a conspirației şi spuneam şi altora de se uitau ca la un "țaca", la tot am găsit în timp confirmare. Ipoteză sau realitate, articolul ăsta îşi va găsi confirmarea cu dovezi, în timp (nu foarte îndepărtat)...
RăspundețiȘtergereUaaauu...
Se va confirma sau nu ipoteza voastră, eu vă respect munca şi vă mulțumesc pentru eforturile depuse. Vă urmărezc articolele în continuare, chiar dacă nu mă prea lansez în comenturi.
Bravo şi mulțumesc.
Sa zicem ca nu exista bomba atomica si e doar o propaganda de a baga spaima in oameni. Pentru mine unul prea putin conteaza.
RăspundețiȘtergereIntrebarea e urmatoarea: au murit 129000 de oameni in cele doua orase? Daca da, mai are vreo importanta ca e bomba cu napalm, tnt, gaze chimice nocive, hidrogen sau fisiune atomica?
Indiferent de cum ai luao, oamenii au demonstrat ca au o forta imensa de autodistrugere si asta spune mult despre specia homo erectus (despre homo sapiens nu putem vorbi ca nu am evoluat atat de mult).
Interesant! Mi-ar fi placut sa aflu mai in adancime , de ce nu se poate fabrica , de ce nu functioneaza, ceva mai ‘stiintific’.Demo ca sunt niste filme masluite , este insuficient sa sutina teoria , poate suficient sa o lanseze, desi sincer daca nu venea de la voi asta , probabil nici nu ma chinuiam sa citesc.
RăspundețiȘtergereSi cu aceste cuvinte am mai atins doi iepuri si anume:
Nu stiu de ce natura sunt nemultumirile voastre cu privire la evolutia acestui blog, dar ce stiu este ca faceti treaba buna.Poate nu sunt suficient de multi care spun asta, poate nu sunt suficiente motivatii financiare, dar daca pe voi va pasioneaza sa sapati si sa aflati , faptul ca le spuneti si la altii denota mare calitate umana.
A doua idee este ca in timp ce citeam , ma intrebam in sinea mea….pai si ce daca nu avem bombe nucleare? Da, este un club de tari care se dau mari si manipuleaza prostimea de 70 de ani , dar cu sau fara bombe nucleare , cert este ca ne pot face chisalita daca vor , cand vor, nu conteaza ca ai murit pulverizat sau ti-a cazut tavanul in cap.Si daca nu sunt bombe nucleare , sunt ‘teroristi’ si inca 100 de motive mai mult sau mai putin nucleare, sa puna cisma la tine in tara si sa-ti aduca democratia…
@Razvan ... eu spun ca este important modul cum au fost omorati acei oameni. Si in trecut oamenii se omorau cu arcuri, sabii si topoare si mureau cu sutele de mii pe campurile de batalie. Pentru bomba atomica, nucleara sau cum o mai fi , implica niste efecte a la long, de care se spune ca nu prea mai poti scapa sute de ani, apoi una este forta de impact a unei bombe obisnuite cu napalm, sau cu aruncatoare de flacari si alta este bomba atomica, care echivaleaza sute sau mii de bombe obisnuite intr-una. Strategiile de aparare sunt complet diferite intr-un caz si in altul. La nivel psihologic esti distrus din start cand stii ca vine unul cu o bomba care echivaleaza cat tot arsenalul tau militar si esti pa si distrus pe veci si alta e sa stii ca vine cu 10 avioane si arunca bomba dupa bomba ...asta e ceva ce poate fi oprit si a fost oprit.
RăspundețiȘtergere@Misa ...citeste articolul catre care am facut trimitere in articolul nostru. Incet incet ne dumirim si noi pe masura ce traducem si speram sa apara si specialisti care sa ne confirme daca poate exista adevar in ce spune individul asta si nu numai (caci sunt si altii care spun acelasi lucru).
Hmm! Pai daca nu exista bomba atomica, atunci n-ar exista nici energie atomica, nu? Caci, daca exista energie atomica, atunci de aici foarte usor se poate crea o bomba.
RăspundețiȘtergerePersonal nu prea pot sa cred ca un intreg domeniu din fizica ar fi inselatorie
@Walhalla Daca vor exista mai multi interesati de acest subiect vom traduce in cntinuare si detalii mai tehnice. Noi putem sa citim informatiile si singuri in engleza fara a mai face efortul sa traducem pentru oameni neinteresati cu adevarat.
RăspundețiȘtergereAm explicat in articolul aniversar de 7 ani, mai in detaliu natura nemultumirii noastre legate de evolutia acestui blog http://fymaaa.blogspot.ro/2015/09/articol-aniversar-de-7-ani-pe-baricade.html .
Siteuri gen cocoon http://www.cocoon.ro/ de ex, un site copy-paste in proportie de peste 90% cu stiri de duzina, au in medie 800 000 de vizitatori pe luna, pe cand noi, am ajuns undeva pe la 40 000 si am plecat de pe la 70 000 - 80 000 acum 2-3 ani.
Conteaza enorm sa stii daca dusmanul tau are arcuri cu sageti si 10 000 de osteni cu care pot sa iti distruga satul si sa-l incendieze , sa-l faca scrum sau sa stii ca au o bmba nucleara care poate distuge pt secole locul unde traiesti pe o raza de zeci de km. Impactul psihologic este covarsitor diferit.
Doar accesarile adica banii va intereseaza si pe voi. Nici voi nu credeti ce postati... doar sa fie senzational sa produca bani. Toata lumea e pe interes! Shame
ȘtergereNu spun ca nu e adevarat ceea ce scrieti, dat - pt mine cel putin , foarte greu de acceptat
RăspundețiȘtergere@Gabriel Se pare ca este necesar sa trec mai departe cu traducerea ..omul vine cu multiple explicatii stiintifice in articolul lui in limba engleza. El nu spune ca nu exista energie nucleara ci ca ea nu este asa exploziva cum se sugereaza ci un proces cu totul diferit.
RăspundețiȘtergere"Nuclear fission is a nuclear reaction in which the nucleus of an atom splits into smaller parts (lighter nuclei). A nuclear fission process produces, apart from energy, free neutrons.
Nuclear fission therefore produces energy/heat for nuclear power stations. Nuclear power is possible because certain substances called nuclear fuels undergo fission, when struck by fission neutrons, and in turn emit free neutrons, when the nuclear fuel breaks apart. This makes possible a peaceful, self-sustaining, moderated (or precisely controlled - the neutrons are slowed down) nuclear chain reaction that releases pure energy/heat at a controlled rate in a nuclear reactor. Nuclear fission in a nuclear power plant just produces energy, heat, when the uranium atoms are split into smaller atoms. No smoke! The nuclear fuel only becomes other, lighter atoms/molecules and heat.
But can an uncontrolled nuclear fission chain reaction drive the explosion (sic) of nuclear weapons as suggested by Wikpedia and others (even if the Wikipedia description is changed all the time)?
A very rapid, uncontrolled, exponential rate of fission by fast neutrons of a critical mass of pure metal Uranium 235 or Plutonium being suddenly mechanically compressed in a nuclear weapon to get it started, i.e. an atomic bomb - an a-bomb - is physically not possible and a silly idea in my honest opinion."
Citeste explicatiile detailiate si stiintifice aici http://heiwaco.tripod.com/bomb.htm
@Razvan
RăspundețiȘtergere@Walhalla
Am citit comentariile voastre si sunt "sidefat"("sidefat" spune un anume politist in loc de "siderat").
V-as fi foarte recunoscator daca mi-ati putea explica mai in detaliu cum dracu' de nu conteaza daca bombele atomice nu functioneaza si ca totul e o megamare inselatorie.
Am citit si eu articolul principal folosit de FreeYourMind ca sursa, am citit si alte articole pe tema asta si m-am uitat la mai multe documentare pe tema asta. Este evident ca "bomba atomica" este o mare minciuna creata si intretinuta pentru a tine populatia globului in frica si teroare.
Va dau un pont. Cautati si cititi despre "Reciprocal System of Physical Theory". Este o alta fizica mult mai aproape de adevar. O sa vedeti ca pina si modelul atomului, asa cum noi suntem invatati despre atom, este complet gresit. Atomii nu sunt compusi din nucleu si electroni, nucleul la randul lui fiind compus din protoni si neutroni. Ceea ce noi consideram ca este nucleul, este de fapt atomul. Reciprocal System este inca o dovada care sustine imposibilitatea producerii reactiei de fisiune nucleara in lant exploziva.
Ba mai mult de atat WildWind si mai recent s-a descoperit ca atomi ssunt ca si fotonii : apar, se manifesta concret , doar atunci cand sunt observati si masurati, in rest sunt unde energetice.
RăspundețiȘtergere@WildWind - Cu siguranta demontarea oricarei minciuni care produce frica si teroare , conteaza, nu am spus nicidecum ca nu conteaza.Sunt perfect de acord si cu FYM ca impactul psihologic este diferit intre amenintarea cu sageti versus bombe nucleare.
RăspundețiȘtergereCe am vrut sa spun este ca , in noianul de minciuni , nu mai conta una in plus si daca nu era asta era alta ca suport a ceea ce s-a intamplat in ultimii 70 de ani.
Pentru mine este mai interesant sa inteleg lucruri care se refera la viata , cum este informatia referitoare la atom cu care sunt la curent sau noua abordare a medicinii germane , decat sa inteleg cam in cate feluri pot muri ;plus ca daca elimini cateva dintre ele , asta nu inseamna ca nu mai mori.Cam asta am vrut sa spun.
Oare ce ar spune Nassim Haramein despre subiectul acesta?
RăspundețiȘtergere@Walhalla
RăspundețiȘtergereBine, foarte bine. Daca "te joci" cu subiectele despre care spui, inseamna ca tu "te-ai trezit", cel putin partial. Asta inseamna ca deja te-ai prins cam cum se fac jocurile pe frumoasa planeta Pamant. Iar in cazul asta, intr-adevar pentru tine o minciuna in plus nu e "jaw breaking".
Totusi, Fake Atomic Bomb nu e o minciuna oarecare.
Iar daca tie ti se pare ca nu e mare lucru, asta nu inseamna ca pentru altii, mai putin "treziti", nu ar putea fi imboldul ca sa inceapa sa se trezeasca. Ca urmare, nu a fost o idee buna comentariul tau prin care minimalizai subiectul "Fake Atomic Bomb".
@Catalin
RăspundețiȘtergerePai, poate ar fi cazul sa te apuci si sa te documentezi mai in profunzime despre subiect, ca sa te lamuresti ce si cum. Acum ca FYM a pus subiectul pe tava, mai departe putem face ceva si singuri, nu?
@Razvan
RăspundețiȘtergereDe ce crezi tu ca "oamenii" au facut asta?
Ceea ce e foarte sigur este ca "Ei" au omorat cu napalm zeci de mii de oameni la Hiroshima si Nagasaki.
Intrebarea care se pune este: Cine sunt "ei"?
Vezi poate cauti si afli vreun raspuns la intrebarea asta.
@WildWind – Este pertinent argumentul tau ca o info de genul asta ii poate ajuta pe altii “sa se trezeasca”- deci de acord. Nu am avut nici o intentie sa minimalizez nimic, dimpotriva daca esti atent am inceput prin a sugera ca e nevoie de info mai in detaliu, “multumim frumos!”
RăspundețiȘtergereCe ma face insa sa zambesc este cum ii “smotresti” tu pe toti, interpretand vorbele lor sau trimitandu-i sa-si faca lectiile.Aceasta atitudine de tov. Invatatoare , ne abate de la subiect si transforma in chat ceea ce trebuia sa fie un schimb de idei, liber exprimate.
Probabil ca si tu esti un “trezit” dar nu stiu de ce in mintea mea aceasta notiune implica mai putina incisivitate si infatuare.Eu ma straduiesc sa “lucrez” la a le inhiba (ca nimeni nu duce lipsa de ele) si am mai diminuat din nevoia de a da lectii cu pumnul , imbratisand ideea ca fiecare va pricepe , daca trebuie sa priceapa ceva , la timpul lui; deci nu e menirea nimanui cred ,sa “grabeasca” procesul.Sa nu te superi pe mine , iti zic exact ce simt citindu-te.Si FYM, scuze de chat.
@WildWind
RăspundețiȘtergereMie ca simpla persoana imi este indiferent daca mor de la o bomba atomica, un glont in cap sau o racheta care doboara blocul in care locuiesc in timp ce dorm sau scriu pe acest blog. (imi este mai teama de bombele din alimente care ma omoara lent).
Oricum, forta distructiva este, fie ca exista sau nu bomba atomica. Daca nu exista bomba atomica care sa distruga un oras intreg, atunci cu siguranta sunt 10 bombe cu TNT care sa provoace probabil aceleasi pagube.
Apropo, nu stiu sa ma apar nici de bombe atomice si nici de sageti daca sunt trase de un profesionist asa ca lasati-o balta cu impactul psihologic. Nu m-ar face mai curajos in fata unui razboi amenintarea unei bombe fata de amenintarea cu sabia, mitraliera sau banala sageata.
Daca au facuto oamenii, extraterestrii, niste animale de oameni sau dracu incarnat mai are importanta? Te-ar incalzi cu ceva sa iti dea in scris cineva ca defapt erau extraterestrii?
In rest hai sa nu fim demagogi. Pana la urma pe cine intereseaza de viata unui om? Am infinit mai multe posibilitati de a muri zilnic incepand la un simplu infarct, ajungand pana la un accident de masina. Ce ne mai facem probleme de existenta unor bombe atomice?
@ Razvan Poate pt tine nu conteaza...pt natiile acestei lumi conteaza si sunt investite triliarde de euro pt aparare, scuturi antiracheta, cercetare, razboiul stelelor samd ... amenintarea atomica este luata mult mult mai in serios decat orice alta amenintare de pe aceasta planeta. Natii sunt tinute in sah, amenintate, hartuite din cauza acestor bombe, razboaie sunt pornite, frica e uriasa ... mult stres si multi bani ar fi scutiti daca nu ar exista aceasta amenintare. Deci, refuzi sa vezi lucrurile si dintr-o perspectiva mai larga.
RăspundețiȘtergereDAA....sunt investite sume exorbitante, pentru armare, pentru a explora spatiul, pentru constructii fara sens, pentru cercetari fara vreun folos real de catre mii de cretini care nu au ce face cu viata lor si uita un lucru elementar pe lumea asta: ca sunt doar niste banale fapturi dintr-un univers imens milenar, sortite muriri in maxim 100 de ani de la data nasterii iar de toate porcariile pe care le-au construit nu se alege decat praful.
RăspundețiȘtergereAcesti cretini sunt sustinuti de mine, de tine si de alti dobitoci care idolatrizeaza nato, rusia, america, ue sau orice alta forta militara si putere economica. Si tu esti un sponsor indirect pentru nato ca sa creeze o arma noua cu care sa mearga din dorinta ei de suprematie peste un amarat de popor indobitocit de propriilei dogme, ca sa-i fure si ultima resursa care o mai are, petrolul. Totutsi sa nu fim ipocriti si sa recunoastem ca toti suntem de vina mai mult sau mai putin pentru situatia in care se afla planeta asta la ora actuala, pentru razboaiele care se duc, pentru saracia din unele tari, pentru degradarea naturii. Fiecare dintre noi a consumat macar odata in viata mai mult decat avea nevoie, fiecare a fost lacom.
Sunt mai mult decat convins ca toate razboaiele izvorasc dintr-un egrogor comun a milioane de minti dezaxate bolnave cu duhul, dornice de razbunare, de refulare si cucerire. SI DA...astia suntem!....nu inteleg de ce iti faci atatea griji de rasa umana! CHIAR NU MERITA EFORTUL! Viata e prea scurta pentru a-ti bate capul daca exista sau nu bomba atomica!
Apropo ca veni vorba crezi ca ar schimba fata lumii daca ar aparea declarati din partea nato, rusia, china etc. ca nu exista bomba atomica? Crezi ca peste un an ti-ar fi mai bine tie sau populatiei din Etiopia?! Fii sincer cu tine!
@Razvan
RăspundețiȘtergereAi o abordare extrem de copilaroasa, egotica si de limitata. Pentru tine, crezi tu, n-are nici o relevanta impactul asupra majoritatii covarsitoare a populatiei globului. Tu crezi ca doar modul cum percepi tu amenintarea are relevanta.
Ei bine te inseli. Modul cum percep ceilalti amenintarea "atomica" iti influenteaza si tie viata. Atat timp cat majoritatea traieste in frica, crezi ca asta nu se reflecta asupra societatii in care traiesti si tu?
@WildWild Ca norocu ca ai tu o abordare mai profunda si stii tu ce are relevanta pentru mine. Ce m-as face eu fara unu ca tine care sa-mi deschida viziunea.
RăspundețiȘtergere@Razvan ... noi nu sustinem acest sistem decat intr-o ff mica masura si asta prin faptul ca suntem nevoiti sa cumparam inca, produse din sistem. In rest nu ... dimpotriva, cautam solutii de autosustenabilitate, nu suntem si nu am fost deloc angajati, nu platim taxe la stat si facem tot ce e posibil sa sustinem ideea de non participare non violenta la sistem. Consider atitudinea ta defetista si un mod de resemnare si autojustificare a proprie lipse de actiune in directia unei schimbari. Si da, cred ca daca ar fi dezvaluita marsavia bombei atomice si s-ar reduce cheltuielile militare , lumea ar arata un pic mai bine. Daca si o mica parte din aceste fonduri uriase ar merge de ex spre reimpaduriri, sau alte proiecte de protectia mediului si tot ar fi un castig pentru toti, nu numai pt mine.
RăspundețiȘtergere@ FreeYourMind S-a schimbat ceva in bine in lume de cand aveti blogul asta? ca tot va bateti cu pumnii in piept ca voi sunteti divergenti, ca voi faceti parte din rezistenta la sistem iar restul sunt resemnati.
RăspundețiȘtergereImi place ca v-ati decis sa nu platiti taxe la stat de pe urma activitatilor publicistice si mai semnalizati public ca sunteti evazionisti. Te-as ruga sa nu te mai folosesti de bunurile create de pe urma celor care inca mai platesc impozit in tara asta si aici ma refer la drumuri, poduri si podete, sa nu mai stai pe bancile din parcuri puse din banul public, sa nu suni vreodata la 112...
Nici eu nu sunt deacord cu ce se petrece in lumea asta, nu sustin politica nimanui, dar nu ma consider atat de brav ca si voi. S-au mai chinuit multi sa schimbe lumea si uite unde a ajuns.
Crezi ca din cauza armatei nu avem paduri?
RăspundețiȘtergereDin cauza bombei atomice s-au taiat si se taie anual 9 milioane de metri cubi de lemn in romania iar cei care despaduresc padurea nu mai planteaza copaci in locul lor?
Din cauza bombei atomice, supermarketurile arunca zilnic tone de mancare expirata in timp ce altii de pe alte meleaguri nu au ce manca? 1.3 miliarde de tone de mancare sunt risipite de oamenii de pe glob din cauza ca le e prea rau. bomba atomica ii impiedica sa distribuie mancarea la saraci in loc sa o arunce la cos?
Din cauza bombei atomice se construiesc biserici ca sa aiba pupatorii de cruci la cine se ruga pentru a nu cadea bomba pe ei, in timp ce mii de copii stau prin canale?
Si totodata crezi ca din cauza bombei atomice produsele de pe raft sunt uneori de zece ori mai scumpe decat BOM-ul de productie?
Bomba atomica ne face sa mergem zilnic la lucru fiecare cu masina in detrimentul mijloacelor de transport in comun? si tot ea ne face sa consumam energie electrica in exces?
Bine ca nu vei veni sa-mi spui ca iluzia bombei atomice e de vina pentru tot in lumea asta.
Oamenii cauta sa dea vina mereu pe iluzii pentru rahatul din ograda proprie. Ba e de vina masoneria, iluminatii, extraterestri, bomba atomica, basescu...
Din cauza asta traim in acest haos.
@Razvan
RăspundețiȘtergereDin pacate pentru tine nici eu si nici altcineva n-are cum sa-ti "deschida viziunea". Doar tu poti sa faci asta. Ideea pe care se pare ca tu nu reusesti sa o intelegi este urmatoarea: Daca acei multi "cretini", asa cum ii numesti tu, care sunt majoritari pe frumoasa planeta, ar afla despre minciuna "bomba atomica" si despre alte minciuni grosolane, li s-ar mai "deschide viziunea" si si-ar mai schimba incetul cu incetul comportamentul si atitudinea.
@FYM
Subscriu la cele spuse de tine.
@ FreeYourMind S-a schimbat ceva in bine in lume de cand aveti blogul asta? ca tot va bateti cu pumnii in piept ca voi sunteti divergenti, ca voi faceti parte din rezistenta la sistem iar restul sunt resemnati.
RăspundețiȘtergere@Razvan
“Iubire” …tu esti ma baiatule? Se simte …lol … se simte iubirea, bunul simt, trezirea :))
Eu cred ca da, s-a schimbat ceva in bine in lume. Nu ai idee cati oameni au venit sa ne multumeasca pentru munca noastra si pentru faptul ca i-am inspirat sa vada viata si lumea altfel. Impactul nostru poate nu este sesizabil la scara macro, insa daca din ce in ce mai multi oameni sunt atinsi de ce facem noi, si daca o parte din acestia ar face macar ceea ce facem noi, ca miscare de rezistenta, cu siguranta acest sistem ar pica de la sine. Cu siguranta am putea face si mai multe, dar momentan atat putem. Important este ca facem ceva. Tu ce faci in afara sa te vaicaresti ca ceilalti nu fac nimic? Daca tu nu, atunci cine, daca nu acum, atunci cand? Astepti sa se schimbe lumea de la sine fara ca tu sa schimbi ceva la tine.
Ai plantat un copac, ai curatat un locusor de gunoaie (vezi actiunile nationale de gen Lets Do it), ai dat informatia asta mai departe, ai ajutat macar un om pe planeta asta sa vada lucrurile altfel si sa faca si el, macar ce faci tu in directia schimbarii, atunci inseamna ca faci ceva. Si asta nu faci pentru ceilalti ci pentru sufletul tau in primul rand omule … sa stii ca tu ai facut, putin sau mult, ceva…oricat de mic, in directia schimbarii pe care o astepti sa se vada in lume.
Imi place ca v-ati decis sa nu platiti taxe la stat de pe urma activitatilor publicistice si mai semnalizati public ca sunteti evazionisti. Te-as ruga sa nu te mai folosesti de bunurile create de pe urma celor care inca mai platesc impozit in tara asta si aici ma refer la drumuri, poduri si podete, sa nu mai stai pe bancile din parcuri puse din banul public, sa nu suni vreodata la 112...
“Iubire” tu vorbesti ma baiatule care de cand te stiu nu ai dat un leu la stat nici atunci cand ai avut? Si pe bune dreptate..cui sa dai prietene? Mafiei care ne conduce? Am ales eu acest sitem? M-a intrebat pe mine careva daca vreau acest stat, daca vreau democratia lor, daca vreau sa fiu guvernat, daca doresc ca acest stat sa detina drumurile, parcurile, soselele. Pe unde sa merg , pe unde sa ma deplasez? Am de ales? Daca nu e in proprietatea cuiva e in proprietatea statului … si daca el al staului atunci tre sa platesti nenica, ca existi.. Sa zbor? Unde sa ma duc sa pot trai, in afara de pesteri poate.. efectiv sunt incurajat sa mor nu sa traiesc. Eu vreau sa traiesc intr-o zona care imi poate oferi sustenabilitate, nu sa ma retrag in copac. Si chiar si acolo daca traiesc, tre sad au bani la stat, ca exist. Nu am ales eu, nu am decis eu nimic … Pompierii, politia, 112 pot fi si entitati private, locale pe care sa aleg sa le sustin din banii mei daca am de ales, dar nu am. Sunt obligat sa bag in buzunarele politicenilor corupti mega sume de bani si sa primesc nimic in schimb, in afara de bataie de joc. Fa tu asta!
Nici eu nu sunt deacord cu ce se petrece in lumea asta, nu sustin politica nimanui, dar nu ma consider atat de brav ca si voi. S-au mai chinuit multi sa schimbe lumea si uite unde a ajuns.
Asa ca cel mai bine iti mana la cur si-ti vezi de soarta ta, parte din sistem, cu soricul gros, escrocand , inseland, mintind, samd … si iti justifici egoismul, lenea, nesimtirea prin faptul ca si ceilalti sunt asa ca tine si trebe si tu sa traiesti … In afara de curul tau te mai gandesti si la altceva sau altcineva?
@Razvan
RăspundețiȘtergere@FreeYourMind Crezi ca din cauza armatei nu avem paduri?
Din cauza bombei atomice s-au taiat si se taie anual 9 milioane de metri cubi de lemn in romania iar cei care despaduresc padurea nu mai planteaza copaci in locul lor?
Tu ce faci in directia asta? Ai plantat vre-un pom in viata ta? Ai dat ceva inapoi lumii din care consumi si tot consumi? Eu da …
Din cauza bombei atomice, supermarketurile arunca zilnic tone de mancare expirata in timp ce altii de pe alte meleaguri nu au ce manca? 1.3 miliarde de tone de mancare sunt risipite de oamenii de pe glob din cauza ca le e prea rau. bomba atomica ii impiedica sa distribuie mancarea la saraci in loc sa o arunce la cos?
Si tu ai devenit mai cumpatat? Ai ajutat pe cei din jur, apropatii tai sa fie mai atenti mai constienti? Ai facut ceva in directia asta Sau astepti doar ca altii sa faca,..tu nu.
Din cauza bombei atomice se construiesc biserici ca sa aiba pupatorii de cruci la cine se ruga pentru a nu cadea bomba pe ei, in timp ce mii de copii stau prin canale?
Si ai informat lumea in vre-un fel, ai tras vre-un semnal de alarma? Sau ai stat cu mana in pantaloni ca Al Bundy si nemultumit ai schimbat canalul?
Si totodata crezi ca din cauza bombei atomice produsele de pe raft sunt uneori de zece ori mai scumpe decat BOM-ul de productie?
Bomba atomica ne face sa mergem zilnic la lucru fiecare cu masina in detrimentul mijloacelor de transport in comun? si tot ea ne face sa consumam energie electrica in exces?
Bine ca nu vei veni sa-mi spui ca iluzia bombei atomice e de vina pentru tot in lumea asta.
Bomba atomica este doar unul dintre sutele de subiecte abordate pe acest blog in care am expus rand pe rand, toate problemele expuse pe tine, iar bomba atomica este cireasa de pe tort, o alta mega escrocherie care contribuie si ea, intr/o proportie mai mica sau mai mai mare la strea lumii per general.
Oamenii cauta sa dea vina mereu pe iluzii pentru rahatul din ograda proprie. Ba e de vina masoneria, iluminatii, extraterestri, bomba atomica, basescu...
Din cauza asta traim in acest haos.
Si tu ce faci “iubire” sa schimbi ceva in tine si in jurul tau? Sau astepti sa faca mereu altii?
Am descoperit pagina asta destul de tirziu. Interesant articol! Citindu-l nu m-am putut abtine sa nu-mi amintesc si de enorma lucratura cu zborurile spre luna si celelalte cu echpaj uman. Toate povesti si minciuni. Si daca stai sa te gindesti toate cu izvor comun. Nu doar izvor ci si "varsare" ca intr-un cerc mereu inchis in care nu putem intra.
RăspundețiȘtergereDar... nu sint chiar asa informat... centrala de la Cernobil a explodat atomic sau altfel? Ca aparent cele de la japonezi au explodat asa, ca supra-incalzire, aburi etc.
Desi inca mi-este greu sa cred ca NU exista bomba atomica... asta ma face optimist. In cazul asta, un oarecare inventator de vreo arma cu adevarat eficienta ar putea sa-i arunce la cos pe toti puternicii astia. Sa zicem ca un idiot de inventator roman vede ca un fel de laser ultra-super ar putea sa topeasca brusc toate tancurile pe o raza de 500 km si ar declara razboi tuturor... ar schimba foarte brusc si instantaneu balanta mondiala. Si asta pe bune, nu pe vrajeli. Cine s-ar putea pune cu nea asta? E suficient sa fii o natiune mica gen Estonia, sa ai asa o arma si le dai cu tifla inclusiv chinezilor...
@Ultimul Anonim ... pe acest blog publicam foarte multe toerii mami mult sau mai putin credibile, pe care ne straduim sa le argumentam cat mai bine cu putinta ... In privinta bombei atomice suspectam ca este posibil sa fie o mare inselatorie ..suspectez, tind sa cred , dar nu sunt convins la modul absolut nici ca exista nici ca nu exista ... majoritatea celor care comenteaza isi exprima parerile in fel si chip ... Nu am nici cunostintele necesare sa ma exprim radical in aceasta directie, deorece este un limbaj destul de tehnic al acestui inginer ...Am sperat sa existe printre voi oameni mai inteligenti care sa-mi argumenteze mai pe concret de ce cred ei ca ar putea exista bomba atomica si nu mi-a adus nimeni argumente pe care tipul din articolul la care fac mentiune sa nu le fi demontat ... Pe acest blog am fel si fel articole si documentarele din toate domeniile pamantului, evident ca nu am cum sa fiu expert in medicina, astrofizica, fizica cunatica, istorie, samd, insa pe langa argumentele aduse de altii pe care cel mai adesea le spirijin printr-un film documentar, emisiune samd, imi mai dau si eu cu parerea , uneori , exprimand ceea ce simt. Legat de RECLAME , exista un articol in care am explicat de ce le punem aici http://fymaaa.blogspot.ro/2012/08/precizari-despre-reclame-19082012.html, articol care este afisat dupa fiecare reclama ...Daca ai avea minimul de bunavointa ai studia un pic mai bine acest subiect si ne-ai judeca mai putin. Ne intereseaza sa avem si privitori, este normal, sa avem feedbak, sa simtim ca se misca ceva, si de ce nu, poate sa mai iasa din cand in cand cate ceva bani de buzunar din munca asta de a aduce atatea documentare si idei absolut noi, nebanuite pentru noi si lumea in care traim ..daca tu consideri ca efortul nostru nu merita niciun fel de recompensa si ca putem merge asa in gol la nesfarsit este pr si simplu parerea ta..daca tu crezi ca noi traim din reclame, iar te inseli, din acele reclame ies bani de buzunar sa ne platim netul sau de multe ori nici ala ...Despre Donatii nici nu mai vorbesc, caci majoritatea cred ca suntem nababi sau ceva ca ne-am imbogatit din reclame sau ceva, gandesc ca tine, insa nici cand nu aveam reclame, in primii 4 ani ai blogului, nu va inghesuiati sa faceti donatii sau sa apreciati intr-un mod mai pozitivmunca mea sau a prietenului meu Marian Matei de la blogul Dezvaluiri care nu avea nici o reclama, iar donatiile erau absolut anemice desi EL CREDEA ce posta si depunea eforturi extraordinare sa va trezeasca ...In afara sa carcotiti mai stiti ceva? ai bafta ca mi-am racut gura suficient cu tine, nerecunoscatorule!
RăspundețiȘtergere