Ieşirea Din MATRIX: VEGAN 2015, 2016 & 2017 - progresele făcute de mișcarea vegană în perioada 2015 - 2017

vineri, 6 iulie 2018

VEGAN 2015, 2016 & 2017 - progresele făcute de mișcarea vegană în perioada 2015 - 2017


VEGAN 2017 (2018)

Acesta este cel de-al 3-lea film din seria VEGAN , publicat pe blogul nostru (celelalte două le puteți vedea mai jos) iar în acest episod ni se prezintă bineînțeles ultimile actualizări din mișcarea vegană  din 2017. 

De curând am avut o discuție pe un grup care promovează veganismul, în care am fost tras de urechi ca promovez pe lângă dieta bazata pe plante și idei de genul: atenție la E-uri, aspartam, zahar alb și alte rafinate, atenție la carbogazoase ...in sensul ca atenție ca deși mâncați vegan s-ar putea sa nu mâncați sănătos. Si cică: ce legătura are veganismul cu sănătatea? Serios? M-am uitat rapid pe primele 4-5 site-uri atât din țară cat și din străinătate, unde printre beneficiile veganismului se pune accent pe sănătate . Chiar dacă nu sunt direct legate, indirect sunt mereu pomenite ca si beneficii... Însă ce sănătate mai ai dacă alimentele sunt sintetice, OMG, pesticide și toate otrăvurile pământului? Nu e suficient sa fii vegan ca sa fii sănătos, trebuie sa ai grija și ce bagi în tine ... asta nu le spune nimeni veganilor? Ba mai mult sunt apostrofat ca astfel de discuții nu au ce cauta pe grupul veganilor ... Noaptea mintii!

Din ce mai știu și eu, majoritatea celor care promovează veganismul au făcut-o atât din motive etice și de mediu, dar în special pentru sănătatea lor ... Auzi, cică ce legătură au ? ... Adică e ok să ai grijă de alte animale, dar de corpul tau, animalul tău, nu ai grijă, nu te interesează ce rahaturi bagi în tine. Cred că grija față de ceilalți ar trebui să înceapă cu propriile noastre corpuri mai întâi. Așa este etic față de tine. 

Cică eu promovez de fapt doar dieta plant based (bazată pe plante) dacă pun accent pe sănătate, nu veganismul ... Că dacă asociez veganismul cu sănătatea fac de fapt un deserviciu mișcării, deoarece există mult relativism în ideea de sănătate, ce este sănătos și ce nu ...

Pe bune? Băi nene pe ce planetă trăiți? Am o tonă de filme pe acest blog în care ni se arată binefacerile dietei vegane ... De ce vă e frică să afirmați sus și tare că veganii sunt mai sănătoși? Sigur, veganismul nu este numai despre asta, dar este și despre asta ... Despre ce vorbim aici?

În fine. 

VEDEȚI FILMUL VEGAN 2017, TRADUS,  MAI JOS:

VEGAN 2017 - Link 1 
(cu subtitrare pe film)


VEGAN 2017 - Link 2 
(cu subtitrare separată)
Dacă subtitrarea nu se activează automat, ori dați click pe butonul CC și selectați Limba Română sau din meniul  de setări (SETTINGS) din dreapta sus de pe imaginea în full screen activați subtitrarea dând Subtitle On.


VEGAN 2016 (2017)


Speram să primesc un feedback mai consistent când am postat Vegan 2015 acum 2 zile (vezi articolul de mai jos de după Vegan 2016), însă ori am făcut eu o curățenie prea temeinică în lista mea de prieteni din feisbuci și au rămas doar "sfinții vegani", ori cei rămași îi doare la bască ca de obicei, să mai dea vre-un comment, distribuire sau like. 

Mă gândeam că poate voi reveni cu niște completări în funcție de comentariile primite, dar se pare că nu este cazul. Omnivorii sau ovo-lacto-vegetarienii care mai există printre cititorii mei, s-au dat la fund și continuă să facă pe niznaii, așa că momentan prefer să vă prezint ce mai zice prietenul Paul Marian pe marginea subiectului și eventual, dacă va fi cazul, când voi posta și Vegan 2017 o să mai zic ceva. 

Până una alta vă lansăm provocarea de a renunța la cărneturi, ouă și lactate măcar 30 de zile să vedeți cum vă simțiți și nu mai susțineți prin alimentația voastră barbarismul măcelăririi mieilor (necumpărând, nemâncând, carne de miel cel puțin). 

Nu uitați că adevărații creștini sărbătoresc ÎNVIEREA lui Isus, nu PESACH-ul iudeu ... iudei care nici măcar nu recunosc existența lui Isus. Aveți un pic de demnitate! 

Aș zice mai degrabă să țineți post negru de Paște și să meditați la nemurirea sufletului și la ce înseamnă cu adevărat învierea și înălțarea, dacă sunt posibile și cum. Posibil ca acestea să fie cele mai mari mistere și una dintre căile de eliberare cele mai puternice.
Vă garantez că în febra pregătirilor de Paște, iar apoi în ziua Îmbuibă...scuze a Învierii, numai de filozofat nu veți avea parte ci de somn, burtă umflată, ficat încărcat și veți sta ca zombișorii cu burțile în sus, lați. 

Întrerupeți datinile tembele de zombi!

Ah, acum mi-am amintit că a zis cineva că Isus a zis să respectăm tradițiile locului că de aia se mănâncă miel. Păi noi suntem în România, așa că haideți să respectăm tradițiile daciilor, tracilor, pelasgilor, nu ale iudeilor.

Citiți așadar ce zice Paul Marian AICI pe marginea subiectului!

VEDEȚI FILMUL VEGAN 2016, TRADUS,  MAI JOS:

VEGAN 2016 - Link 1 
(cu subtitrare pe film)


VEGAN 2016 - Link 2 
(cu subtitrare separată)



Dacă subtitrarea nu se activează automat, ori dați click pe butonul CC și selectați Limba Română sau din meniul  de setări (SETTINGS) din dreapta sus de pe imaginea în full screen activați subtitrarea dând Subtitle On.


MAI JOS informații despre anul 2015!

VEGAN 2015 (2016)


Despre veganism am vorbit adeseori pe acest blog într-o formă mai mult sau mai puțin directă în cadrul articolelor din categoria VEGANISM (pe care vă invităm s-o studiați cu atenție) însă prea puțin despre evoluția veganismului la scară planetară, care sunt efectele campaniilor realizate de ani de zile de cei care militează pentru drepturile animalelor, ale activiștilor care de zeci de ani deja, trag semnale de alarmă în direcția opririi cruzimii asupra animalelor și a beneficiile unui stil de viață vegan. 

Sincer, credeam că nu prea se mișcă mai nimic: câinii latră, ursul merge mai departe. Senzația aceea de monolit de neoprit reprezentat de această industrie animalieră extrem de bogată, alături de dependența oamenilor de carne părea a fi misiune imposibilă, însă iată că există rezultate remarcabile, cel puțin în ultimii 10 ani și am intrat deja într-o curbă exponențială a schimbărilor dorite. Iar ultimii 3 ani sunt de-a dreptul îmbucurători. 

Vom începe cu evoluția mișcării vegane din anul 2015 și 2016 în curând despre anul 2017.

Nenumărate persoane publice, vedete au trecut la veganism, numeroase companii au început să investească în produse vegane, tot mai mulți oameni înțeleg că este vorba de mai mult decât de o modă, un stil de viață sănătos, etic, moral, civilizat, ci este și o problemă de mediu extrem de acută, căci industria animalieră (cu tot ceea ce implică ea) este cea mai poluantă și nocivă industrie de pe fața pământului.

Sigur, mă disociez de ideea că există încălzire globală, ci mai degrabă poate, locală (mai ales că în ultimii ani am trăit niște ierni destul de grele), acest argument al veganilor că această industrie animalieră provoacă încălzire globală este subțire, însă da, provoacă o imensă poluare, defrișări imense, risipirea resurselor de apă și poluarea acestora, distrugerea solurilor, a florei și faunei ... Asta da. 

Creșterea accentuată a spațiilor locuite, a betoanelor, a defrișărilor, a pădurilor de piatră, fără o gestionare a spațiului verde echilibrat, duce automat la încălziri locale (mai ales în marile orașe, unde și aparatele de aer condiționat, contribuie pe lângă betoane și asfalturi la intensificarea căldurii sufocante). Dar de la încălziri locale la cele globale sunt pași mari.

Pe lângă toate argumentele aduse de mișcarea vegană (menționate mai sus), plus beneficiile de excepție în sănătate a adoptării unei diete bazate complet pe plante, plus aspectele etice și de mediu există și aspectele subtile, spirituale care merită luate în considerare de cei care se consideră adepții spiritualității, care caută căi de eliberare din Sistemul de Control al Matricei. De la aceștia avem pretenți.

Dacă vă considerați în această categorie, citiți ce scrie mai jos. Dacă nu, mergeți înapoi la somn. Nu știu ce căutați pe aici.

Așadar, eu personal cred că fără o minimă etică și decență morală este cam greu să crești în conștiență, să faci pași în direcția eliberării din chinga Sistemului de Control al Matricei, iar unii spun că e chiar imposibil.

În hinduism există Yama și Nyama (ca bază pentru orice proces de creștere a conștientizării spirituale). În iudaism, creștinism și islamism există cele 10 porunci (sigur, relative, interpretabile), iar SĂ NU UCIZI nu se referă numai la oameni, din punctul meu de vedere.

Apoi cât de civilizat sau evoluat te consideri dacă pentru a-ți satisface un gust (nu o nevoie) este necesar să ucizi un alt animal? Iar în cazul industriei animaliere este vorba și de torturarea animalelor toată viața lor!!!! Deci a cumpăra carnea de la supermarket încurajează acea industrie să facă ce face!

Trăim într-o lume diferită de a strămoșilor noștri vânători - culegători care erau nevoiți să vâneze ca să trăiască. Acum lumea ne oferă siguranța și confortul necesar să putem alege variante de stil de viață mai puțin agresiv și vătămător pentru alte ființe din jurul nostru (sunt de acord că există medii de viață cum e în tundră, în zonele foarte reci insulare, unde altă sursă de hrană nu este decât cea animală, deci nu sunt absurd, acolo nu ai de ales). Acum avem confortul tehnologiilor și mediului creat să putem face alte opțiuni.

Apoi, e vorba de menținerea unei vibrații extrem de joase, căci cărneturile în special (dar și ouăle și lactatele într-o măsură un pic mai mică - funcție de mediul din care provin animalele) oferă corpului o vibrație scăzută.  

Cei care mănâncă lactate și carne, în marea lor majoritate preferă să nu știe de unde le vin acestea și nu se gândesc o secundă ce pățesc acele animale ca ei să aibă acces la ele. Sunt convins că majoritatea celor care mănâncă aceste produse animaliere, dacă ar fi să-i pui pe ei să și le procure (să crească animalele, să le taie, să le vampirizeze în fel și chip) nu ar face asta., mai ales dacă ar merge într-un abator industrial să vadă cum e procesul sau într-o crescătorie să vadă în ce condiții sunt crescute aceste animale,, cum sunt violate vacile, băgați la malaxor direct vițeii masculi de viu, dar și puișorii de găină, șamd

Apoi, ca să tai un animal, ca să-l mănânci tu, o parte din sufletul tău (dacă mai ai așa ceva) trebuie să dispară, mai ales dacă ai apucat să creezi o legătură afectivă cu acel animal. Dacă veți crea o legătură afectivă cu animalele vă va fi aproape imposibil să le tăiați (decât dacă vă închideți sufletul, inima și vă urmați mațul). 

Iar dacă urmați condiționările tradiției, că așa se face, că așa ați fost învățați, asta nu demonstrează decât faptul că sunteți în continuare sclavii Sistemului de Control al Matricei. Nu gândiți singuri!

Cât de evoluat sau civilizat crezi că ești când îți închizi sufletul să omori un animal ca să-l mănânci? Și credeți că pasarea responsabilității către măcelari sau abatoare, vă absolvă de vină? NU!

Sigur, acum vin carnivorii și vor zice : PĂI ȘI VOI UCIDEȚI ȘI TORTURAȚI PLANTELE! HUO!

În principiu au dreptate, însă eu personal cu simțurile de care dispun nu sesizez acest lucru. Sigur, există experimente cu senzori care au arătat că plantele ar avea sensibilitate și reacționează la intenții  și vătămări șamd și cred asta. Și poate dacă am avea o sensibilitate paranormală să ne identificăm cu plantele am percepe și acest lucru. 

Păi așa omorâm bacterii, acarieni și alte ființe la fiecare pas, inconștient.  Dar una e să faci un gest conștient și alta e ceva inconștient. 

Iar dacă e să mergem în extrema viziunii biocentriste a universului, totul este Dumenzeu, deci totul este viață și chiar și o piatră de distrugi, ai luat o viață, suntem ucigași ai vieții indiferent ce facem ... așa că resemnați, mai luăm gâtul unui miel să ne mai amorțim simțurile și conștiința un pic. Suntem scoși! Putem să ucidem liniștiți animalele că oricum tot ce facem tot ucidem. Nu?

Mi se pare de un bun simț comun că una e să tai gâtul unei ființe care evident se împotrivește, țipă, urlă, plânge, se zbate și alta e o plantă sau o piatră (cristal). Deci argumentul că și tu ucizi o plantă deci și eu pot să înjunghii o vacă, mi se pare ridicol și cei care gândesc așa, vorbește frica, dependența din ei, dată cred de paraziți (fizici sau eterici) care probabil le colcăie prin mațe (și prin aură) și cer sânge, sânge, doldora, să curgă (și vibrații joase: ură, mâine, frică, desfrâu, depresii, agresivitate, violență, luptă, boală, chin)...

Dar hai să acceptăm și ideea că plantele fac asta (se chinuie, urlă) ... eu personal tind în forul meu lăuntric către frugivorism (să mănânc doar fructe și semințe), ba chiar spre auto-trofism ... acesta mi se pare un nivel înalt de vibrație, conștiință și evoluție la care voi ajunge sper, gradat. Fructele și semințele nu se zbat, nu țipă, nu urlă, dimpotrivă, planta le oferă ca și o cale de perpetuare a speciei. Deci NO HARM DONE ... și se poate.

În fine, mai multe reflecții pe acest subiect, la VEGAN 2017 ... Țineți aproape.

P.S. Mulțumim Paul Marian pentru efortul susținut de a aduce și românilor astfel de informații.

VEDEȚI FILMUL VEGAN 2015 TRADUS, AICI:

VEGAN 2015 - Link 1 
(cu subtitrare pe film)


VEGAN 2015 - Link 2 
(cu subtitrare separată)


Dacă subtitrarea nu se activează automat, ori dați click pe butonul CC și selectați Limba Română sau din meniul  de setări (SETTINGS) din dreapta sus de pe imaginea în full screen activați subtitrarea dând Subtitle On.


5 comentarii:

  1. Din moment ce nu vad nici un comentariu aici, ma incumet eu sa sparg gheata pe acest subiect.
    Daca ar fi sa ma intrebe cineva ce urasc mai mult intr-un an ar fi "Sarbatorile la Romani".
    Lucruri oribile pline de paganisme antice legate de zeitati pe care credeam ca lumea le-a uitat de mult. Si toate aceste zeitati pagane cer sange si sacrificii de sange. Din cate imi amintesc si din ce stiu eu, in amintirea lui Isus, in acea noapte de dinaintea rastignirii, El a oferit doar o bucata de paine si un pahar cu vin. Si a spus sa se faca asa in amintirea Lui. Sacrificiul mielului este doar o alegorie la persoana lui Isus care a fost sacrifica asemenea unui miel fara impotrivire. Iar la a pune in practica un asemenea ritual sadic, nu este alceva decat opera unor minti bolnave. Nu sunt pe deplin vegan si poate nu sunt in masura sa am un raspuns pertinent dar ma educ si experimentez un mod de viata care sa ma scape total de consumul de carne fiind el chiar si ocazional. Uneori de "sarbatori" consum chiar mai putin decat in mod obisnuit atunci cand vine vorba de mancare. Si nu stiu dece ma incearca o "senzatie euforica" atunci cand aud sirena salvarii doua saptamani intregi dupa Invierea Domnului.
    Sper ca n-am fost prea rautacios cu comentariul meu dar nu bag la nimeni pe gat carnati cu forta.
    Iubiti-va mult si nu va mai muscati in dos prin comentarii sa aratati cat de treji ati devenit doar pentru ca v-ati uitat la cateva documentare. Eu am aproape 20 de ani de cand studiez lumea asta in care traiesc si raman uimit cat de multe nu stiu. Singura lupta pe care trebuie sa o sustineti permanent este cea cu voi insiva si cu pretentiile si lacomiile voastre.
    Iar eu va spun de pe acum. Nu o sa reuseasca multi pentru ca asta este o lupta ce se duce toata viata.
    Mark Passio are o vorba: "Atunci cand intr-o societate dispare orice fel de pasiune, singura pasiune care ramane este ca acea societate sa se intoarca impotriva ei".
    No comment!

    RăspundețiȘtergere
  2. De ani de zile ... cam de 10 (implinim anul asta) publicam lucruri pe marginea subiectului, eu personal de 25 incerc sa dau un exemplu si nu am impus nimanui cu forta nimic si nu ne-am dat treji si nimic ... anul acesta am apasat un pic pe pedeala sa creez un pic de presiune si sa provoc oamenii al dezbateri caci este multa apatie, resemnare si mecanicitate ... cum o dau n a fost bine ... cainii latra, ursul merge mai departe ... Daca nu pun presiune, ii doare in pix, daca pun presiune: ce bha te dai treaz? Cum o dai cum n-o dai omul gaseste motive sa ramana asa cum e ... Multam de comment oricum.
    bafta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi cer scuze, FreeYourMind. Comentariul meu n-a fost pentru tine sau impotriva ta. Am tot respectul pentru munca ta. Am vazut insa ca pe alocuri cei care se "hranesc" din munca si informatiile tale, simt nevoia sa concureze si sa arate ca sunt unii mai treji decat altii. Sa dea Dumnezeu asa sa fie cu toata Romania.
    (Adica vreau sa spun ca desi "treji" oamenii nu reusesc sa faca un front comun si sa atinga o masa critica pe subiect, pentru ca se combat intre ei. Si de aceea ei raman la fel de usor de dezbinat si de manipulat de catre altii sau de catre ei insis).
    Multe bucurii alaturi de familia ta si de cei dragi, iti doresc cu ocazia acestei sfinte sarbatori a "Invierii Domnului".
    Inca o data imi cer scuze daca am fost inteles gresit. Apreciez foarte mult pasiunea ta pentru trezirea acestui neam adormit. Multa vreme am beneficiat si eu de o multime de informatii pe care le-ai postat. Si te cred cand spui ca nu ai cu cine comunica atunci cand vrei sa spui cuiva ceva important. Eu in cercurile mele de prieteni sunt considerat "nebun" sau "sarit de pe fix" si mi se sugereaza sa-mi traiesc viata fara sa imi mai fac probleme pentru altii.
    Trist...foarte trist... viitorul arata trist.

    RăspundețiȘtergere
  4. Numai bine si sarbatori cu lumina in suflet!

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest stil de viata, adoptat prin chemare proprie de peste 20 de ani,a venit din interior si nu din influente exterioare de niciun fel..Eu cred ca omul va adopta acest stil de viata, nu pentru ca este la moda,ci doar ca a ajuns pe acea treapta,in acel punct al vietii, de unde se cere pasul,miscarea urmatoare..Cat despre "treji",eu nu cred ca un stil de alimentatie, este de ajuns pentru a "trezi " o persoana..Vad atatia" treji" in lume,incat imi pare rau cateodata ca nu sunt mai "adormita"...:))

    freeyourmind,respect pt. munca depusa:))

    RăspundețiȘtergere

Mă văd nevoit să fac unele precizări pentru cei care nu înțeleg subtilitatea noțiunii de moderare online. Mai bine zis, fiindcă este un site personal, nu poate exista nici dreptul la replică, nici cel de a comenta pe site-ul meu. Ambele sunt simple privilegii, acordate, temporar, celor care apreciază faptul că primesc, pe gratis, ceva foarte muncit și, mai ales, celor care nu folosesc un limbaj agresiv sau suburban sau care nu bat câmpii pe lângă subiect, fără a fi în temă cu postările anterioare ale site-ului.
Iar comentariu înseamnă câteva fraze, nu o altă postare.
De asemenea, nici comentariile la comentariul altui comentariu nu vor fi acceptate. Polemizați unde doriți, dar nu aici.
Apoi referiți-vă pe cât posibil doar la subiectul postării. Folosiți un limbaj decent. Dacă intrați în clinciuri cu alți comentatori, folosiți argumente, nu injurii.
Comentariile care nu respectă aceste cerințe vor fi respinse fara discuții.
Vă mulțumesc pentru înțelegere!

gif-850x250

O INIȚIATIVĂ DE MARE VIITOR ȘI VALOARE

O INIȚIATIVĂ DE MARE VIITOR ȘI VALOARE
Este un proiect în care se pot implica toți românii de pretutindeni și vă invităm să o faceți!

DE AJUTOR

Dacă ești pentru prima dată pe acest blog, îți urăm bun venit! Poți căuta orice subiect care te interesează cercetând CUPRINSUL din meniul de pe stânga (odată ajunşi în cuprins apăsaţi CTRL + F + cuvânt cheie pentru găsire rapidă), dar şi ARHIVA şi CATEGORIILE de pe coloana din dreapta și nu în ultimul rând caseta "CĂUTAŢI PE BLOG" de pe coloana din dreapta (sus). Sunt peste 1300 de articole publicate în clipa asta, majoritatea însoţite de filme şi clipuri traduse sau emisiuni tv, deci ai ce răsfoi şi crede-ne se merită efortul. Poți de asemenea primi direct pe email articolele care apar dacă te abonezi cu adresa de mail în căsuţa de ABONARE din dreapta, de sub VIZITE (pentru abonare primeşti gratuit toată colecţia Corrado Malanga - cărţi, articole, filme traduse, de pe blogul nostru). De asemenea ne poţi urmări activitatea pe FaceBook, dând LIKE (APRECIEZ) în zona centrală de sus. Mulţumim pentru vizită şi te mai așteptăm pe aici!

Disqus

COMETARII DIN FACEBOOK

APEL

CELE MAI IMPORTANTE POSĂRI PENTRU NOI

PROSPERĂ - Oare e asa de greu?

THRIVE (2011) What On Earth Will it Take? In sfarsit va putem prezenta tradus, mult asteptatul documentar THRIVE si pentru asta mu...

Pentru cei care au nelamuriri in ceea ce priveste prezenta reclamelor pe blogul nostru, le recomandam sa citeasca articolul DESPRE RECLAME.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...