Ieşirea Din MATRIX: EXTRATERESTRII SI DEMONII - Lupta pentru viata vesnica

luni, 17 noiembrie 2014

EXTRATERESTRII SI DEMONII - Lupta pentru viata vesnica

Prenderne Coscienza (2011)
Să devenim conştienţi

Acum ca romanii jubileaza ca au schimbat zbirul, dorim sa va aratam cam ce credem ca e posibil sa pateasca toti liderii imediat ce ajung la putere si incep sa calce una cate una, promisiunile electorale, mintind fara jena: devin posedati. Asadar va prezentam astazi cateva informatii noi care vin sa completeze imensul puzzle legat de extraterestrii, demoni, reptilieni, posedare, rapiri  extraterestre si restul aspectelor profunde ale SISTEMULUI DE CONTROL AL MATRICEI, informatii care lega destul de mult cele prezentate si de noi pana acum.

Am descoperit astazi cu surprindere, un ufolog italian pe nume Corrado Malanga si am gasit si o serie de filme TRADUSE, cu el, pe internet. Stim ca cei care fac eforturi sa traduca astfel de informatii controversate nu s-ar inhama sa traduca cele peste 6 ore de film pe care vi-l prezentam astazi daca nu ar fi ceva deosebit. In plus, ca sa intelegeti cat de puternice sunt informatiile prezentate de Corrado, exista si un film artistic italian inspirat din fapte reale si de cartile scrise de Corrado, un film pe care-l vom urmari si noi in curand, intitulat "6 ZILE PE PAMANT (6 GIORNI SULLA TERRA)".

La o rapida rasfoire a documentarului de astazi, simtim ca exista mult adevar, iar aceste informatii merita aprofundate. Am descoperit de asemenea ca blogul EXTRATERESTRII PRINTRE NOI a dedicat multe articole acestui ufolog italian si tinem sa le multumim pentru asta. Multumim de asemenea Lilianei Moldovan ca ne-a spus de acest individ. Articolul de astazi este unul dintr-o serie mai lunga ce i-o vom dedica , pe masura ce ne dumirim si noi, deoarece cantitatea de informatie este imensa. Ca o prima observatie: pana de curand inclinam si noi sa credem ca ar fi posibil ca rapirile extraterestre sa fie doar la nivel subtil (reale, dar la nivel eteric si astral), insa acest documentar ne prezinta si partea fizica a acestor rapiri care se pare ca sunt o mare parte si fizice, cu dovezi fizice (semne fizice de implanturi, operatii, taieturi, samd). Informatiile sunt obtinute de Corrado prin hipnotizarea subiectilor rapirilor.

Inainte de film, iata cateva idei preluate de aici:

CINE ESTE PROF. DR. CORRADO MALANGA?  


"Acest blog isi propune sa faca cunoscute publicului roman rezultatele obtinute in domeniul OZN si al extraterestrilor de eminentul om de stiinta italian Corrado Malanga, profesor doctor la Universitatea de Chimica Organica din Pisa. In acest articol vreau sa va prezint acest cercetator si sa vorbim un pic despre motivele care l-au impins sa inceapa sa studieze acest fenomen.  Corrado Malanga asa cum am mai spus este cercetator la departamentul de chimica organica a universitatii di Pisa, iar de aici am sa il las pe dansul sa se prezinte publicului roman.

 ” Mai presus de profesia mea de cercetator, profesor, doctor in chimica am fost tot timpul interesat de problemele care sunt numite obiecte zburatoare neidentificate ( OZN-uri ). Am lucrat in diferite centre italiane care fac cercetari in acest domeniu, dar cu multi ani in urma am abandonat centrul in care lucram. ( CUN ). De ce? Pentru ca in aceste centre nimeni nu era interesat sa cerceteze cu adevarat aceste fenomene. Aceste centre colaborau cu serviciile secrete, iar descoperirile facute erau clasificate ca imposibile. Am stat 35 de ani in unul din aceste centre ufologice si dupa aproape o viata de munca acolo mi-am dat seama ce se intampla cu adevarat in acest centru. Era imposibil sa rezolvi problema extratereştrilor cu ei pentru ca nimeni nu voia sa rezolve nimic.

Iata ce s-a intamplat: intr-una din zile mi-au spus sa merg la Genova sa rezolv problema unui baiat de 15 ani, Valerio Ronzi, care a plecat la iarba verde. Acolo a vazut trei sfere luminoase, a lesinat iar cand s-a trezit avea trei cicatrici lungi de 15 cm pe spate. Dupa mai mult de doi ani de cercetare am scris raportul si l-am consemnat dirigintelui centrului ufologic la care lucram. Acesta mi-a zis ca as putea sa scriu o carte despre acest caz. eu am incercat sa le spun ca lucrurile pe care le-am scris in raport erau foarte particulare, dar el m-a incurajat sa scriu cartea. Eu am scris si am publicat acesta carte intitulata “Gli UFO nella mente” ( “OZN-urile din minte” ) in care descriu intamplarile acestui baiat si cercetarile pe care le-am facut ca sa inteleg ce s-a intamplat intr-adevar in acea zi la iarba verde, cat si in alte momente ale vietii lui.”  In momentul in care cartea a fost publicata cei de la centrul ufologic si-au dat seama cat de grava era situatia si cat de important era raportul pe care profesorul il predase, dar pe care ei nici nu l-au deschis. acest raport fiind impotriva intereselor centrului. Profesorul a inteles cat de disperati erau si dupa 35 de ani de munca paraseste institutul. De atunci au trecut 20 de ani si Corrado s-a dedicat cercetarii fenomenului "alien abduction" sau rapiri extraterestre. Dar sa-l lasam pe el sa ne spuna de ce: ” cand am plecat de la ei am incercat sa rezolv problema pe care o incepusem cand inca lucram la ei pentru ca acea cercetare a trebuit sa o fac pentru ca ei au vrut sa o fac. De atunci lucrez numai in acest domeniu. Nu sant un nebun tinand cont de lucrarile de stiinta pe care le-am scris si le-am publicat in Italia si in America unde sunt cunoscut. Din 1983 lucrez la universitatea din Pisa cu sute si sute de studenti, lucru care nu ar fi fost posibil daca eram nebun. Astazi pot sa zic ca sant aproape de finalul cercetarilor. Am inteles ce este acest fenomen, cum se manifesta si cum poate fi combatut."

SURSA si multe multe informatii despre CORRADO MALANGA
 https://extraterestriiprintrenoi.wordpress.com/

VEDETI AICI PRIMA PARTE A DOCUMENTARULUI DE 6 ORE

si AICI  - PARTEA A II - A

Multumim Alexandrei Blanaru pentru efortul de a traduce aceste filme si Gabrielei Dobrescu pentru aducerea in Romania pentru prima data informatii despre acest autor.

In completare studiati categoria EXTRATERESTRII pe care o puteti explora mai usor in CUPRINS.


P.S. Nu uitaţi că dacă vă abonaţi la blogul nostru (şi urmăriţi până la capăt procesul de înregistrare cu atenţie, veţi avea acces la nişte linkuri de descărcare rapidă a tuturor filmelor şi scrierilor lui Corrado Malanga de pe blog).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mă văd nevoit să fac unele precizări pentru cei care nu înțeleg subtilitatea noțiunii de moderare online. Mai bine zis, fiindcă este un site personal, nu poate exista nici dreptul la replică, nici cel de a comenta pe site-ul meu. Ambele sunt simple privilegii, acordate, temporar, celor care apreciază faptul că primesc, pe gratis, ceva foarte muncit și, mai ales, celor care nu folosesc un limbaj agresiv sau suburban sau care nu bat câmpii pe lângă subiect, fără a fi în temă cu postările anterioare ale site-ului.
Iar comentariu înseamnă câteva fraze, nu o altă postare.
De asemenea, nici comentariile la comentariul altui comentariu nu vor fi acceptate. Polemizați unde doriți, dar nu aici.
Apoi referiți-vă pe cât posibil doar la subiectul postării. Folosiți un limbaj decent. Dacă intrați în clinciuri cu alți comentatori, folosiți argumente, nu injurii.
Comentariile care nu respectă aceste cerințe vor fi respinse fara discuții.
Vă mulțumesc pentru înțelegere!

gif-850x250

O INIȚIATIVĂ DE MARE VIITOR ȘI VALOARE

O INIȚIATIVĂ DE MARE VIITOR ȘI VALOARE
Este un proiect în care se pot implica toți românii de pretutindeni și vă invităm să o faceți!

DE AJUTOR

Dacă ești pentru prima dată pe acest blog, îți urăm bun venit! Poți căuta orice subiect care te interesează cercetând CUPRINSUL din meniul de pe stânga (odată ajunşi în cuprins apăsaţi CTRL + F + cuvânt cheie pentru găsire rapidă), dar şi ARHIVA şi CATEGORIILE de pe coloana din dreapta și nu în ultimul rând caseta "CĂUTAŢI PE BLOG" de pe coloana din dreapta (sus). Sunt peste 1300 de articole publicate în clipa asta, majoritatea însoţite de filme şi clipuri traduse sau emisiuni tv, deci ai ce răsfoi şi crede-ne se merită efortul. Poți de asemenea primi direct pe email articolele care apar dacă te abonezi cu adresa de mail în căsuţa de ABONARE din dreapta, de sub VIZITE (pentru abonare primeşti gratuit toată colecţia Corrado Malanga - cărţi, articole, filme traduse, de pe blogul nostru). De asemenea ne poţi urmări activitatea pe FaceBook, dând LIKE (APRECIEZ) în zona centrală de sus. Mulţumim pentru vizită şi te mai așteptăm pe aici!

Disqus

COMETARII DIN FACEBOOK

APEL

CELE MAI IMPORTANTE POSĂRI PENTRU NOI

PROSPERĂ - Oare e asa de greu?

THRIVE (2011) What On Earth Will it Take? In sfarsit va putem prezenta tradus, mult asteptatul documentar THRIVE si pentru asta mu...

Pentru cei care au nelamuriri in ceea ce priveste prezenta reclamelor pe blogul nostru, le recomandam sa citeasca articolul DESPRE RECLAME.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...