Ieşirea Din MATRIX: JAN LAMPRECHT - Seismologia sprijina teoria Pamântului gol

luni, 30 octombrie 2017

JAN LAMPRECHT - Seismologia sprijina teoria Pamântului gol


Jan Lamprecht - Hollow Earth Theory Inner Earth

Acum ceva vreme publicam un prim documentar și articol despre teoria Pământului gol. O bună perioadă de timp nu prea am mai găsit ceva revelator în direcția asta, până a venit Nassim Haramein cu modelul său cosmogonic și cu ideea că în centrul fiecărei planete ar fi o singularitate și că este foarte posibil ca planetele și sorii să fie porți stelare, goale în interior, partea vizibilă fiind radiația fierbinte sau răcită a acestor singularități. 

Este enorm de mult de cercetat legat de ceea ce spune Nassim și vă invităm în această direcție să studiați mulțimea de articole și documentare dedicate acestuia  pe blogul nostru (AICI).

Între timp au apărut și teoriile fulminant de agresive legate de Pământul plat, care din punctul meu de vedere nu explică nimic, nu aduc nicio înțelege superioară lumii în care trăim și a noastră ca indivizi, nu ne ajută practic cu nimic în viață, o viziune cosmogonică misterioasă, sterilă, lipsită de înțelepciune și viziune.

În schimb teoriile lui Nassim, teoria Orange a universului (modelul toroidal) și teoriile spirituale orientale combinate, ne oferă o perspectivă unificată a acestei lumi, o perspectivă mult mult mai completă asupra lumii exterioare, dar și interioare a universului și a fiecăruia dintre noi.

În această privință, am fost extrem, dar extrem de surprins să descopăr o teorie cosmogonică aproape completă, după mintea mea, la cât am înțeles până acum despre lumea în care trăiesc, în cartea lui Radu Cinamar - În Interiorul Pământului (al doilea tunel)

Deși Radu Cinamar este faimos nu prea am simțit să vorbesc despre cărțile lui, deși au făcut vâlvă la vremea lui, deoarece eu personal nu am crezut decât parțial cele spuse de acest individ. 

Eu personal cunosc Munții Bucegi destul de bine, i-am străbătut de foarte multe ori, sunt născut în apropierea lor, iar imediat ce am citit Viitor cu Cap de Mort (imediat ce a apărut prin 2006) m-am dus să cercetez munții în speranța că poate mi-a scăpat mie ceva. Nu am găsit nimic deosebit la acea vreme. Acești munți sunt poate, cei mai circulați munți, cei mai bătuți cu piciorul de turiști, cei mai traversați în lung și-n lat. Nu sunt foarte mari și de prin toate părțile sunt destul de expuși. Personal cred că dacă ar fi exista vreo operațiune militară cu elicoptere, mașini armate, și utilajele despre care se vorbește în carte, s-ar fi aflat destul de rapid, mai ales că era vorba de zona de sub Sfinx.

Ca să ajungi sub Sfinx nu ai foarte multe opțiuni  într-o parte este versantul către Padina, foarte vizbil, foarte expus, iar în cealaltă parte valea către Bușteni (valea Jepilor extrem de abruptă și extrem de expusă). Dinspre Valea Cerbilor ar fi extrem de mult de săpat și oricum și această vale este expusă și nu văd eu cum s-ar fi ajuns cu mașinile până acolo, deci exclus). Deci nu văd pe unde ar fi putut intra sub Sfinx fără să fie văzuți. 

În fine, în ciuda scepticismului, i-am citit cu interes romanele, căci sunt și unele lucruri interesante, care ar putea fi adevărate, plus poveștile cospiraționiste cu Bilderbergii, ideile despre spiritualitate, clarviziune, vedere la distanță, câmpuri energetice, portaluri, zeități, extratereștrii, șamd.

Oricum dacă povestea este inventată, autorul a făcut un exces de imaginație și detalii în a descrie ce și cum, ceea ce pentru o invenție pare un pic excesiv.

Ultimul lui roman însă, chiar m-a dat pe spate și țin să felicit acest autor, indiferent cine este el, pentru capacitatea de a pune cap la cap atâtea informații și de a creiona o viziune destul de completă asupra ființei vii, planeta Pământ, o ființă multi-dimensională care are ca noi toți, pe lângă o parte vizibilă, fizică, materială (ce conține toate elementele manifestării fizice) și corpuri subtile (eteric, astral, mental, cauzal).

Ne-a bucurat mult să vedem că intuițiile noastre legate de structura interioară a Pământului, expuse în 2015 în cadrul articolului TEORIA COSMOSULUI CARE SE EXPANSIONEAZĂ LA SCARĂ sunt confirmate și de acest scriitor. Să se fi inspirat și de la noi? Voi ce credeți?

Dar ca să nu o lungesc foarte mult, o să vă prezint mai jos acele fragmente din carte care vorbesc despre acest Pământ gol. 

Îi mulțumesc lui Raul care mi-a făcut cadou cartea și pentru sinteza făcută de acesta pe această carte, sinteză pe care o puteți citi mai jos: 


Din păcate, pentru a înțelege cât mai bine cele spuse în ultima carte, este necesar să studiați și celelalte volume ale lui Radu Cinamar. Acestea le puteți cumpăra de AICI.

Ca și completare la cele spuse de Cinamar în cartea lui aș vrea să mai adaug și faptul că în tradiția orientală, mai exact din viziunea tattv-elor hinduse, din Eter (Akasha), echivalentul singularității și al centrului de forță Visshuda, se naște Vayu (partea gazoasă, aerul și restul gazelor, mentalul), corespondent lui Anahata, din Vayu apare Tejas (focul, plasma, astralul) corespondent cu Manipura (deci în jurul singularității există sfera de foc și spațiu cu gaze). Ca următoare formă de manifestare (rezultată din Tejas + Vayu) este Apas (elementul apă, etericul). Iar ultimul element, este cel mai dens, condensat și anume Prithivi (Pământul cu toate elementele sale).

Fiecare element le conține într-o proporție mai mare sau mai mică pe celelalte, și fiecare element are și un aspect subtil (adică există Prithivi material, dar există și Prithivi eteric, astral sau mental). Așadar și în lumiile subtile, eterice, astrale, mentale, există o manifestare subtilă a acestor elemente. Akasha este bineînțeles spațiul atotcuprinzător și atoate-penetrator, existent la fiecare nivel al manifestării, în care se manifestă totul.

La final, vă prezentăm și o conferință tradusă, prezentată de omul de știință sud - african Jan Lamprecht, care sprijină prin descoperirile sale, cele spuse de Radu Cinamar în ultima lui carte:

Un comentariu:

  1. Am citit si eu cu mult interes cartile lui Radu Cinamar inca de la aparitie. Eu nu am fost asa de sceptic fata de cele relatate, fiindca am facut o serie de corelatii cu alte articole si fapte citite din cartile citite de mine. Zona Bucegi nu am cercetat-o fiindca nu locuiesc pe aproape, in schimb am citit mai multe relatari, articole despre lucruri ciudate care s-au intamplat in zona Bucegi. De asemenea s-ar putea(daca lucrurile ar fi adevarate) autorul sa nu fi indicat locatia reala, pentru a nu atrage atentia si pe cei care vor sa cerceteze si sa se convinga.
    Despre interiorul Terrei si Pamantul gol am citit mai multe articole,
    (de ceva timp), de asemenea am citit despre reteaua Agartha si multele orase care exista in interior si care s-au format prin retragerea populatiei de la suprafata. Dar nu intelegeam cum o civilizatie de dimensiunea a cincea exista in interiorul Pamantului de dimensiunea a treia. De abia cand am citit cartea lui Radu Cinamar: In interiorul Pamantului - Al doilea tunel, am inteles cum s-a format si cum este constituit Pamantul si ca de fapt o calatorie in interiorul Pamantului este o calatorie interdimensionala.
    Iti multumesc pentru tot ce postezi pe acest blog !

    RăspundețiȘtergere

Mă văd nevoit să fac unele precizări pentru cei care nu înțeleg subtilitatea noțiunii de moderare online. Mai bine zis, fiindcă este un site personal, nu poate exista nici dreptul la replică, nici cel de a comenta pe site-ul meu. Ambele sunt simple privilegii, acordate, temporar, celor care apreciază faptul că primesc, pe gratis, ceva foarte muncit și, mai ales, celor care nu folosesc un limbaj agresiv sau suburban sau care nu bat câmpii pe lângă subiect, fără a fi în temă cu postările anterioare ale site-ului.
Iar comentariu înseamnă câteva fraze, nu o altă postare.
De asemenea, nici comentariile la comentariul altui comentariu nu vor fi acceptate. Polemizați unde doriți, dar nu aici.
Apoi referiți-vă pe cât posibil doar la subiectul postării. Folosiți un limbaj decent. Dacă intrați în clinciuri cu alți comentatori, folosiți argumente, nu injurii.
Comentariile care nu respectă aceste cerințe vor fi respinse fara discuții.
Vă mulțumesc pentru înțelegere!

gif-850x250

O INIȚIATIVĂ DE MARE VIITOR ȘI VALOARE

O INIȚIATIVĂ DE MARE VIITOR ȘI VALOARE
Este un proiect în care se pot implica toți românii de pretutindeni și vă invităm să o faceți!

DE AJUTOR

Dacă ești pentru prima dată pe acest blog, îți urăm bun venit! Poți căuta orice subiect care te interesează cercetând CUPRINSUL din meniul de pe stânga (odată ajunşi în cuprins apăsaţi CTRL + F + cuvânt cheie pentru găsire rapidă), dar şi ARHIVA şi CATEGORIILE de pe coloana din dreapta și nu în ultimul rând caseta "CĂUTAŢI PE BLOG" de pe coloana din dreapta (sus). Sunt peste 1300 de articole publicate în clipa asta, majoritatea însoţite de filme şi clipuri traduse sau emisiuni tv, deci ai ce răsfoi şi crede-ne se merită efortul. Poți de asemenea primi direct pe email articolele care apar dacă te abonezi cu adresa de mail în căsuţa de ABONARE din dreapta, de sub VIZITE (pentru abonare primeşti gratuit toată colecţia Corrado Malanga - cărţi, articole, filme traduse, de pe blogul nostru). De asemenea ne poţi urmări activitatea pe FaceBook, dând LIKE (APRECIEZ) în zona centrală de sus. Mulţumim pentru vizită şi te mai așteptăm pe aici!

Disqus

COMETARII DIN FACEBOOK

APEL

CELE MAI IMPORTANTE POSĂRI PENTRU NOI

PROSPERĂ - Oare e asa de greu?

THRIVE (2011) What On Earth Will it Take? In sfarsit va putem prezenta tradus, mult asteptatul documentar THRIVE si pentru asta mu...

Pentru cei care au nelamuriri in ceea ce priveste prezenta reclamelor pe blogul nostru, le recomandam sa citeasca articolul DESPRE RECLAME.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...