Am extras din revista NEXUS MAGAZIN proiectul motorului cu apa. Se pare ca cel care l-a inventat, Stanley Mayer se numea, a fost omorat de Pentagon. Am si vazut cu functiona masinuta lui (va recomand Stenley Meyer - Water driven car (sub RO)
(pentru acesta daca il downloadati si-l transformati in fisier avi cu un convertor , aveti si subtitrarea pe www.titrari.ro facuta de mine, cautati la uploader FreeYourMind sau FYM)
sau
Water Fuel Car - Danny Klein
sau
Masina cu apă japoneză
sau
Water Car -Billy Williams design
sau
Water Car ...Daniel Dingel
Cred ca este posibil sa mearga schema. O am in romana si am verificat-o cu cea din limba engleza. par a fi identice (nu am verificat-o cuvant cu cuvant).
Deci e nevoie de cineva care cunoaste cat de cat tehnica, are timp, bani (nu foarte multi ... nu stiu exact cat ar costa "ingredientele", dar nu cred ca prea mult) si vointa.
Iata si paginile scanate din revista NEXUS MAGAZINE nr.3 (aici găsiţi primele 10 numere)
Sa ne auzim de bine .
COMENTARII:
Postez si aici comentarile primite la postarea mea de pe forumul The Truth is Out Here:
Overmind wrote:
Ar trebui sa constuim un model la scara mica, sa vedem daca functioneaza.
Ce mi-a atras atentia este ca un astfel de sistem de separare H-O, necesita o cantitate relativ mare de energie electrica pentru a se obtine suficiente molecule de H2 si O2.
FreeYourMind wrote:
Da ... socrii mei chiar au o dacie super veche si varza printr-o sura pe undeva, un cotet de gaini pe roti , cu un motor totusi functional.
Socrul chiar a zis ca se pricepe si vrea sa se bage fiind curios, dar nu prea are timp sa se ocupe si stau dupa el, amintindu-i din "gând în gând"
... oricum, orice motor care consuma combustibil fosil e bun pentru testul nostru. Eu din cate am inteles consumul de curent electric este chiar foarte scazut si acolo e reglajul fin care determina o electroliza super eficienta.
Va recomand sa vedeti XOGEN - Efficient Electrolysis
XOGEN - Super-Efficient Electrolysis that produce oxy-hydrogen gas (Sub RO)
Acest mini documentar informativ l-am tradus, dar la vremea cand am facut asta l-am gasit in google video si l-am putut downloada si converti din gvi in avi cu Naevius gvi Converter. Subtitrarea o gasiti pe www.titrari.ro.
Deci exista si alte aplicatii care folosesc acelasi principiu si daca va uitati bine o sa gasiti o gramada de alti inventatori care au descoperit acelasi lucru, in diverse parti ale globului. Este suficient sa mergeti pe google video si sa dati un search Water Car si o sa vedeti cate gasiti.
DECI SE POATE ...
Din pacate suntem doar vreo 50 de "gushteri" pe forumul acesta si sansele sunt mici sa gasim persoane capabile sa faca asta.
Eu tot sper si daca e ceva va anunt. Dau la toata lumea patentul ;)
Overmind wrote:
Noi vrem sa punem la punct chiar un laborator de cercetare... deci vom putea porni si proiecte de contructie de dispozitive.
FreeYourMind wrote:
Va admir optimismul, insa cercetarea necesita bani multi ... foarte multi, timp mult , foarte mult ... si oameni priceputi, foarte priceputi ...
In fine, sa va dea Dumnezeu taria sa-l faceti (laboratorul). Pana atunci sper sa o rezolv eu (sau cine mai vrea) si fara laborator ;)
Overmind wrote:
Vom incepe cu cercetari ce nu necesita investitii mari. Apoi ... om vedea in functie de posibilitati.
CorsarulStelar wrote:
Freeyourmind,Overmind, ..... daca macar 2% din specia noastra ar fi ca voi , noi toti eram muuult mai departe si nu trebuia sa facem inca focul ca sa ne deplasam.Caci sistemul asta de locomotie cu explozie de mic mi s-a parut medieval.
O sa ne intilnim intr-o zi frumoasa si ne vom cunoaste personal.
Astept acea zi.
_________________
Pentru mai multe detalii vizitati www.nexusmagazine.ro
NOUTĂŢI:
1) www.energielibera.net
2) Apa - transformată în combustibil auto de către un inventator arădean
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
RăspundețiȘtergereE o mare tampenie ... nu exista motor cu apa. Nu iti trebuie sa sti mai mult de fizica de liceu ca sa-ti dai seama de acest lucru. Din cate imi aduc aminte energia de desfacere a moleculei de apa, este egala cu energia de ardere a moleculelor de hidrogen si oxigen.
RăspundețiȘtergereMai pe romaneste ce iei pe mere dai pe pere ... Adica mootorul s-ar invartii daca randamentul total ar fi ideal, adica egal cu 1. Dar daca scazi randamentul dat de ciclul Carnot, mai adaugi si frecari si alte pierderi ... iesi sub 0.3-0.5 lejer. Nu mai pui ca itzi trebuie sa-ti ramana ceva si pentru lucrul mecanic.
Logica la prosteala care o arunca diversi pe net, e ca unii dintre ei fac bani frumosi vanzand ... NIMIC: adica ori carti ori dispozitive booster.
Astept pareri ...
Din cate ai observat noi am pus trimitere la o mica, foarte mica parte dintre filmuletele existente pe net pe aceasta tema. Sunt unii care au filmat in zeci, sau sute de filmulete intregul proces. Timp sa ai sa studiezi. S-ar putea sa ai dreptate, nu stim, nu ne pricepem la tehnica. Crezi insa ca tu le stii pe toate draga Zeus? Poate mai ai si tu ceva de invatat, poate nu esti chiar Dumnezeul stiintei care le stie pe toate, nu? Ai incercat schema aceea si nu a functionat? Sau iti dai si matale cu parerea asa ca tot omul, care are unele notiuni de tehnica?
RăspundețiȘtergereNoi am gasit multe dintre aceste inventii la liber pe net, fara sa ne vanda nimeni nimic, doar o invitatie la initiativa, la a face ceva. Asa cum va facem si noi invitatia, pe gratis, fara sa va cerem nici un ban. Noi cunoastem deja o persoana care ar fi reusit sa puna deja la punct aceasta electroliza super eficienta si o sa ne intalnim curand cu ea. mai studiaza draga Zeus ... poate te inseli. Poate ne inselam noi ...
Cert este ca noi nu vindem nimic si nu vrem sa obtinem nici un profit din asta.
Salutare la toată lumea!
RăspundețiȘtergereAş vrea în primul rând să felicit creatorul blogului şi tuturor care participă cu ajutor direct şi comentarii şi acelora cu ajutor indirect doar prin citirea informaţiilor fără a lăsa comentarii. Împreună cu câţiva prieteni studiem de ceva timp ceea ce se cheamă free energy. În timp chiar am creat împreună un mic grup de cercetare şi aplicare a diferitelor aparate care pot fi create. De studiat am studiat o arie destul de largă de invenţii începând de la invenţiile lui Tesla, tot felul de motoare cu apă(mai degrabă oxihidrogen), aer şi diverse alte tehnologii pe magneţi, radionică şi inclusiv energie verde cum se numeşte acum energia eoliană şi cea solară. Ne-am axat însă pe descoperile lui Victor Schauberger care sunt extraordinare pentru cine a studiat şi stie despre ce vorbesc.
De curand am reusit realizarea unui site cu tematica free energy. Acesta este www.energielibera.net
Va invit pe cei doritori sa colaboram la aducerea cat mai multor informatii pentru a fi cunoscute de cat mai multi oameni si la realizarea unor eventuale proiecte. Puteti scrie pe adresa de contact a site-ului.
Multumesc!
Din punct de vedere al chimiei clasice zeus are dreptate. Asta e si principiul de functionre al combustibililor fosili care se consuma ireversibil, energia emisa nu se mai intoarce decat ca si caldura reziduala. Dar asta e conceptia CLASICA. Hai sa-ti dau un exemplu de incalcare al primului principiu al termodinamicii, cuptorul cu microunde. Microundele, care au lungime de unda corespunzatoare unei temperaturi de minus nush cate grade, pot prin oscilatie magnetica sa incinga corpuri la 1000-1400 grade celsius, unde se emite si lumuna in UV. Deci dintr-o lungime de unda moarta ai facut una mult mai vie. Curios nu, dintr-o frecventa EM miiiica, ai facut una MAAAAARE :)). Mai vb, tr sa plec :D
RăspundețiȘtergereNu este nici o tampenie !!! De aprox 2 ani folosesc la masina proprie 6 celule generatoare de hidrogen/oxigen constructie home made! Motorul functioneaza in mod normal cu amestec de 3 sferturi aer si un sfert combustibil petrolier! Dar in atmosfera oxigenul care este pe deasupra impur se gaseste in proportie de max.!8% din volumul de aer! Intretinerea arderii in cilindri este vitala tocmai datorita oxigenului! Prin descompunerea apei in oxigen/ hidrogen, si injectarea lui in galeria de admisie a motorului, se obtine un consum mai mic de combustibil, o ardere totala a amestecului, o poluare mai mica, dar si um mic plus de putere si o temperatura mai mica a motorului! Ganditi-va ca in amestecul aer carburant, apare doua mari noutati benefice, oxigen pur ce asigura o ardere completa a amestecului si hidrogen pur, gaz foarte inflamabil ce contribuie substantial la procesul lucrului mecanic al motorului! Este fals ca motorul merge cu si numai cu apa...dar prin aceste inbunatatiri ese obtin reduceri substantiale de combustibil fosil cu pina la 35%, fumul la esapare este aproape inexistent, motorul isi reduce temperatura de functionare in medie cu 10 Grade! Masina pe care folosesc acest dispozitiv este un Vectra Euro2 motor 1,6, 16 V si recent facand diagnoza RAR, tehnicienii au ramas bulversati...Dupa aparatele lor masina se incadra lejer la Euro 4! Dar...din pacate la noi in Romanica ..anul spune Euro! Eui sunt multumit oricum ca in loc de 6,5-7-2 litri la sutade Km....consum in medie, functie de relief, viteza si alti parametrii cu 1,2-1,8 litri de combustibil la 100Km. Ceea ce nu este putin deloc!!! Youtubul este plin de asemenea documentare...netul este plin de PDF-uri cu tutoriale...deci in folosul vostru ...DOCUMENTATI-VA!!!!
RăspundețiȘtergereNu este nici o tampenie !!! De aprox 2 ani folosesc la masina proprie 6 celule generatoare de hidrogen/oxigen constructie home made! Motorul functioneaza in mod normal cu amestec de 3 sferturi aer si un sfert combustibil petrolier! Dar in atmosfera oxigenul care este pe deasupra impur se gaseste in proportie de max.!8% din volumul de aer! Intretinerea arderii in cilindri este vitala tocmai datorita oxigenului! Prin descompunerea apei in oxigen/ hidrogen, si injectarea lui in galeria de admisie a motorului, se obtine un consum mai mic de combustibil, o ardere totala a amestecului, o poluare mai mica, dar si um mic plus de putere si o temperatura mai mica a motorului! Ganditi-va ca in amestecul aer carburant, apare doua mari noutati benefice, oxigen pur ce asigura o ardere completa a amestecului si hidrogen pur, gaz foarte inflamabil ce contribuie substantial la procesul lucrului mecanic al motorului! Este fals ca motorul merge cu si numai cu apa...dar prin aceste inbunatatiri ese obtin reduceri substantiale de combustibil fosil cu pina la 35%, fumul la esapare este aproape inexistent, motorul isi reduce temperatura de functionare in medie cu 10 Grade! Masina pe care folosesc acest dispozitiv este un Vectra Euro2 motor 1,6, 16 V si recent facand diagnoza RAR, tehnicienii au ramas bulversati...Dupa aparatele lor masina se incadra lejer la Euro 4! Dar...din pacate la noi in Romanica ..anul spune Euro! Eui sunt multumit oricum ca in loc de 6,5-7-2 litri la sutade Km....consum in medie, functie de relief, viteza si alti parametrii cu 1,2-1,8 litri de combustibil la 100Km. Ceea ce nu este putin deloc!!! Youtubul este plin de asemenea documentare...netul este plin de PDF-uri cu tutoriale...deci in folosul vostru ...DOCUMENTATI-VA!!!!
RăspundețiȘtergereAnonimule, de ce nu lasi si tu o adresa de contact ceva. Nu esti interesat sa colaborezi si cu alti indivizi care fac si ei eforturi in domeniul asta? De exemplu cu echipa de pe www.energielibera.net ... Noi suntem dornici sa te cunoastem.
RăspundețiȘtergereFelicitari pentru initiativa.
RăspundețiȘtergereaveti amanunte si persoana de contact
RăspundețiȘtergerehttp://www.observator.info/actualitate-1/apa-transformata-in-combustibil-auto-de-catre-un-inventator-aradean
Din ce observ cele 5 pagini de explicatii tehnice sunt incomplete, prin urmare chiar daca as vrea sa fac acest motor nu am toata informatia. Practic pentru mine e tot una, daca nu am informatia pana la capat !!!
RăspundețiȘtergereAi incercat schema si nu ai reusit? Ce anume ii lipseste?
RăspundețiȘtergerehttp://flashportofoliu.wordpress.com/
RăspundețiȘtergereEconomia de combustibil de pina la 2 l/suta de km.rezulta din faptul ca se circula cu viteza redusa
RăspundețiȘtergereMultumiri pt.acest site.Alex AMOQ.
RăspundețiȘtergereProblema energiei obtinute prin alte metode decat cele actuale (asa-numita energie alternativa) devine tot mai mult de actualitate in pofida incercarilor marilor companii transnationale interesate sa mentina cat mai mult actualul sistem bazat pe hidrocarburi.
RăspundețiȘtergereEste interesant de vazut si de comentat sistemul descoperit cu multi ani in urma de un cercetator american (John Searl) de producere a energiei electrice cu un dispozitiv magnetic numit Searl Effect Generator (SEG). Detaliile pot fi vazute pe site-ul http://www.searlsolution.com/
si in videoclipurile
http://www.youtube.com/watch?v=a-O7WNvKSvY
http://www.youtube.com/watch?v=46gRnzI2os0
Cateva informatii foarte interesante pot fi gasite si pe site-ul prietenilor nostrii de la EnergieLibera.net , mai exact aici http://energielibera.net/Table/Motorul-cu-magneti/ .
RăspundețiȘtergereA existat si in Romania un inventator al motorului cu apa 9de mare). Il chema Costorel Constantin. Un fost colaborator al lui Stanev mi-a explicat istoria acestuia cum ca a lucrat cu el la proiect, ca a functionat si ca, securitatea a pus mana pe proiect, silindu-l sa accepte sa fie "coautor" !!! Neacceptand, securitatea l-a hartuit pana acesta a plecat CU CHEIA PROIECTULUI in mormant, astfel, fara aceasta, proiectul a devenit inutilizabil in mana "autoritatilor romanesti.
RăspundețiȘtergereHello wօuld уou mind stating ԝhich blog platform
RăspundețiȘtergereүou're using? I'm planning tо start my own blog in the
near future but I'm haѵing a tough time choosing betweеn BlogEngine/Wordpress/B2evolution аnd Drupal.
The reason Ӏ asҟ is because your design ѕeems dіfferent tɦen most
blogs аnd І'm loοking fоr ѕomething completely unique.
P.S Ѕorry foг Ƅeing off-topic Ьut I had tto аsk!
Alѕo visit mү blog: Wholesale Saffron
We are using blogger and the blog theme was chosen 7 years ago, we dont rememebr the source ... We dont know other platforms, but Wordpress , which we dont like because its text editor is too simple.
RăspundețiȘtergere