Ieşirea Din MATRIX: TRANSUMANISM PE PÂINE - Noi imagini și confirmări cu nano-tehnologia din inoculările „minune”

miercuri, 9 februarie 2022

TRANSUMANISM PE PÂINE - Noi imagini și confirmări cu nano-tehnologia din inoculările „minune”

Recent am primit linkul către un articol publicat de editorul unei publicații neo-zeelandeze privind structurile stranii formate în serul Pfizer Biontech, ce pot fi observate la microscop prin tehnologia dark field. 

În articolul anterior dedicat subiectului BORGificarea UMANITĂȚII - Nano-structuri magnetice ce se auto-asamblează descrise într-un document științific” am făcut o scurtă referire la articolul de mai jos, dar vreau să redau articolul tradus integral, cu imaginile șocante înregistrate de cel ce a efectuat observațiile, cu mențiunea că nu am putut copia video-urile de pe site-ul original: https://archive.vn/O8uUS

Mulțumesc Mihai Rapcea pentru traducerea integrală a articolului de la linkul de mai sus.

La final încă un studiu spaniol, tradus, bine documentat, care confirmă și el aceste descoperiri și de asemenea o mulțime de alte filme și filmulețe noi traduse, apărute în ultima săptămână, pe subiectul inoculărilor și plandemoniei.

”Pentru cei care doresc doar versiunea pe scurt a poveștii:

Iată imaginea unei picături de „vaccin” Pfizer COMIRNATY din Noua Zeelandă sub o lamă de acoperire, după ce a fost încălzită ușor din greșeală și a fost văzută în aceeași zi prin microscopie în câmp întunecat la mărire redusă, proiectată pe un monitor TV.

Aceste imagini de mai jos sunt după ce un nou computer cu grafică decentă a fost achiziționat împreună cu software pentru cameră.

Măriți  imaginile de mai jos și priviți cu atenție.

Povestea pe larg este așa:

Sunt un medic cu bun renume, având un background în matematică și fizică de la universitate, apoi specializat în medicină internă după rezidențiat. Am avut o experiență vastă în microscopie cu contrast de fază.

Oamenii care au avut de suferit după inocularea cu Pfizer au început să apară în cabinetul meu. În acest moment, în 2021, nu aveam microscop.

Mai mulți medici se prezentaseră în alte țări pentru a raporta observații ciudate. Dr. Zandre Botha din Africa de Sud a arătat cercurile rotunde ciudate uniforme. La Quinta Columna a arătat ceea ce părea a fi microcipuri și alte formațiuni. Alți doi medici au vorbit despre paraziți și dintre toate, hidre !

Acesta nu este primul meu rodeo. După ce am experimentat anterior modul în care cei dintre noi care privesc critic situația vaccinului sunt puternic infiltrați de persoane care doresc să deturneze și să controleze narațiunea, m-am gândit: „Ce este real?”, „Ce este prezentat pentru a-i determina pe cei care întrebă să arate ca ”proști?”

Datorită experienței mele anterioare extinse în microscopie, învățarea utilizării unui microscop cu câmp întunecat nu a necesitat o cantitate mare de educație. Am urmat un curs de 12 săptămâni despre analiza sângelui viu folosind cel mai sofisticat microscop cu câmp întunecat și cameră, pe care banii mei le puteau cumpăra. Mărește până la 4000x.

După ce s-au uitat atent la sângele a zeci de oameni răniți prin vaccin, pacienții au început să mă întrebe despre anumite formațiuni rotunde și pătrate galbene strălucitoare din sângele lor capilar, așa cum se vede pe ecran.

Nimic din manuale nu a identificat astfel de lucruri, iar diverși oameni care făceau lucrări similare, au sugerat că ar putea fi cristale sau un fel de anomalie de diapozitiv sau de acoperire. La început, le-am spus pacienților că nu este important – posibil acid uric sau ceva de genul.

Apoi au fost obținute mai multe fiole „goale” de vaccin Pfizer COMIRNATY. Am încredere 100% în sursa de proveniență a fiolelor. Fiolele proveneau de la vaccinul rămas recent după vaccinare.

Într-o vineri de decembrie, singur în biroul meu, am scos flacoanele, le-am dezghețat și le-am examinat. Am extras tot conținutul (doar câteva picături în fiecare) din fiecare flacon într-o seringă de 3cc cu un ac de 16G și am pus o picătură din el pe o lamă cu lamă, iar o altă lamă cu o picătură de vaccin amestecată cu o picătură de sânge uman și pune pe ea o lamă.

Imaginile care urmează sunt din diferitele diapozitive și au fost realizate imediat după realizarea diapozitivelor.

Cantitatea de activitate din lichid și formele ciudate erau cel puțin derutante.

Pătratele și cercurile păreau să se conecteze între ele în mod constant. După o oră sau două, pătratele și cercurile păreau să se mărească cumva.

În aceeași zi toridă, a trebuit să călătoresc de la biroul meu la un alt birou aflat la distanță. Diapozitivele au fost împachetate în pliante din plastic și plasate într-o cutie de carton în mașină, lângă microscop. Trecuse o săptămână lungă, iar oceanul părea atrăgător, așa că am parcat mașina cu geamurile crăpate de vreo doi centimetri, am mers la o plimbare de 40 de minute, apoi am continuat drumul.

La destinație, microscopul a fost pus la punct și am mai aruncat o privire la diapozitive. Nu mă sperii ușor, dar ceea ce am văzut în continuare mi-a dat fiori.

Apoi a apărut o formațiune enormă chiar în fața ochilor mei și am făcut câteva poze. În acest moment, software-ul meu nu se potrivea bine cu computerul meu Mac, așa că video-ul telefonului era singura opțiune.


Liniile drepte și colțurile erau căptușite cu pătrate, dreptunghiuri și cercuri.

Dorind o grafică mai bună, mi-am achiziționat un laptop pentru gaming. Software-ul a fost apoi utilizabil și am putut prelua imagini viitoare din programul video atașat camerei, pentru o mai bună definire.

Dacă acest lucru trebuia să fie crezut de cineva, trebuia repetat și înțeles mai bine.

În zilele care au urmat am contemplat cum s-a întâmplat formarea. A fost o funcție a timpului? De la vibrațialile din mașină? Căldură? Turnuri celulare de-a lungul drumului? Ar fi putut fi oricare dintre ele, așa că am mai luat puțin din lichid și am mai întins câteva lamele, le-am pus în mai multe suporturi de diapozitive, le-am condus prin oraș în apropierea turnurilor de celule timp de două ore și apoi m-am întors.

Am primit câteva imagini interesante suplimentare, dar nimic ca prima.

Câteva săptămâni mai târziu, am mai făcut rost de un vaccin din aceeași sursă. De data aceasta au fost numere de lot și patru fiole. Le-am placat separat și, de asemenea, am amestecat o parte din lichidul vechi cu cel nou. Noul lichid avea mult mai multe cercuri decât primul lot și avea mai puține pătrate.

Primele încercări au dat naștere acestor formațiuni:

Interesant că în a doua zi când m-am întors și le-am revăzut, structurile se deplasaseră de pe pozițiile inițiale. Este posibil să fi fost din manipularea lamelelor, dar arată că formațiunile sunt „lucruri” și nu umbre sau zone de deshidratare.

După mai multe încercări, au avut loc o activitate și organizare interesantă, dar nu au fost realizate imagini noi dramatice.

Am făcut un alt lot pe 16 ianuarie. Apoi l-am scos în mașină în oraș într-o zi fierbinte și l-am lăsat în mașină cu geamurile în jos. În aer liber erau în jur de 28°C, iar mașina a ajuns la aproximativ 40°C max. Când am ajuns acasă, această imagine era pe diapozitiv cu mult mai mult. Experimentul a fost repetat cu succes.

Nu este treaba mea să fac presupuneri cu privire la ce sunt aceste elemente, dar nu cred că aceasta este o constatare normală în resturile de vaccinuri non-SARS-CoV-2. Organizarea care a avut loc nu pare să fie pur și simplu organică, sau resturi sau artefacte și nu este pur și simplu deshidratarea lamelelor.
Este foarte auto-organizat și pare să facă parte din proiectarea lichidului.

Timp de atâtea luni m-am gândit de ce această infecție a fost atât de gravă și importantă, încât vaccinul trebuie administrat fiecărui om de pe planetă de mai multe ori – chiar dacă cineva s-a vindecat de Covid. Acest lucru este fără precedent în istoria vaccinurilor.

Oricine are un microscop cu câmp întunecat poate face același lucru.

De ce nu există mai mulți oameni care să studieze vaccinul la microscop? De ce nu a fost informat publicul despre ingredientele complete ale singurului vaccin aprobat de FDA pentru Covid?

Următoarele imagini sunt de pe o lamelă care avea o picătură de sânge uman proaspăt amestecată cu o picătură de lichid de vaccin. Când lichidul a ajuns la sânge, celulele albe din sânge au fost anihilate, iar celulele roșii din sânge s-au deteriorat puternic.

În timp ce mă concentram să mă focusez pe cât posibil, nu m-am gândit prea mult la ceea ce am capturat. Dar când m-am uitat mai târziu mai îndeaproape, era evident o imagine a unui fel de cipuri nano-tehnologice legate prin „cordoane”. Coardele pot fi realizate parțial din fibrină. Dar ceea ce este cert este că atunci când este amestecat cu sânge uman, pe diapozitiv se întâmplă lucruri diferite decât doar cu „vaccinul singur”.

Uitați-vă și voi:

Apar de asemenea și aceste formațiuni uimitoare:

Nu am nimic altceva de spus. Imaginile vorbesc de la sine.

Această cercetare ar trebui continuată de alte laboratoare.

Obțineți niște diapozitive germane de înaltă calitate și lamele de acoperire. Puneți o picătură de vaccin dintr-un flacon folosit sau dintr-un flacon proaspăt. Observați activitatea la o mărire mai mică și, de asemenea, la 1600 până la 4000x folosind microscopie în câmp întunecat. Obțineți un incubator uscat pentru diapozitivele proaspete și setați-l la diferite temperaturi, variind de la 38-42 pentru cel puțin o oră. Observă din nou. Dacă nu s-a întâmplat nimic interesant, încercați să-l puneți înapoi în incubator. Urmăriți a doua zi. Faceți același lucru cu o picătură de sânge și o picătură de vaccin. Combinați diferite loturi de vaccin și utilizați o picătură de vaccinuri combinate pe fiecare lamă.

Folosește EIP și aerisește spațiul astfel încât să nu respiri lichidul (o hotă cu flux laminar ar fi ideală) și purtați mănuși.”  SURSA: https://archive.vn/O8uUS

TRADUCEREA: MIHAI RAPCEA

ÎN PLUS ÎNCĂ UN STUDIU:

IDENTIFICAREA POSIBILELOR MICROTEHNOLOGII ȘI PATROANE ARTIFICIALE ÎN VACCINUL PFIZER CU AJUTORUL MISCROSCOPIEI OPTICE

ANALIZĂ DE MICROSCOPIE OPTICĂ ȘI RAPORT FOTOGRAFIC

Sevilla, Spania, 14 Ianuarie 2022

AICI ȘI UN FILMULEȚ TRADUS PE SUBIECT


dar și

Mai jos și ultimele filme traduse pe subiectul inoculărilor și plandemoniei:

Video șocant cu planificarea Plandemiei încă din 2017 – Program de ASASINARE în MASĂ al DARPA

DR. NAGASE: UCID, ȘTIU CĂ O FAC ȘI CONTINUĂ SĂ O FACĂ!!!

MARELE JURIU: CRIMELE DE COVID-19 COMISE ȊMPOTRIVA UMANITĂŢII

Copiii Pandemiei - Nou-născuți modificați dpdv genetic dar și fizionomic din cauza părinților vaccinați

ANDY KAUFMAN - Cum va fi atașat nano-cipul final la a 7-a doză! Printr-o injecție cu 3 ace simultan

Falsul Pandemiei și adevăratul scop al carantinărilor – Venitul Unic Universal

Pastor protestant reamintește cetățenilor de ce trebuie să refuzăm vaccinul

Sucharit Bhakdi: Rezultate autopsii decedaţi de la injecţiile Covid

MORGHELONS SAU NANO-BIO-INGINERIE ?

SENATORUL RAND PAUL IL PUNE LA ZID PE FAUCI

5 comentarii:

  1. Cu toții știm ca însăși viata pe această planetă este un experiment al lumii cosmice , galactice acum nu trebuie sa surprindă prea tare pe nimeni pentru ca probabil am trecut spre o faza superioara de experimentare a vieții, a evoluției acesteia într-un stadiu nou , al nanotehnologie care în totalitate o avem tot de la aceste civilizații net superioare noua .Cu siguranță vom aprecia tot ce sa făcut pentru acest ca noi sa devenim super oamenii ce vom avea alte preocupări în ale vieții
    Asa ca omul este dator cu moarte la un moment dat și sa nu ne speriem prea tare
    Va asigur ca vom devenii mult mai puternici și cu nevoi materiale mult mai puține. Vom devenii super oameni , super civilizație și vom devenii mult mai inteligenți și mult mai înțelepți .
    Cu tot dragul pentru cititori .

    Bita

    RăspundețiȘtergere
  2. Personal nu cred cî este un pas către evoluția noastră ci către involutia noastră, următorul pas pe scara evouției de la maimuță la robot ... Nu cred o secundă că ni se vrea binele, dimpotrivă. iar manipularea asta, minciuna asta cosmică venită pe diverse canale arhonice, de pe la Demiurgul corupt, nu o văd deloc bine. Încălcările liberului arbitru, această fortare, impunere prin înșelare este o chestie satanică din unctul meu de vedere și nu cred că se va termina bine pentru noi ...însă e foarte posibil să se termine foarte prost pentru ei, cei care încearcă forțarea acestei „evoluții”.

    RăspundețiȘtergere
  3. Apoi îți garantez că în momentul în care te vei simți mult mai direct afectat de efectele acestor inoculări, vei gândi total diferit.

    RăspundețiȘtergere
  4. De ce nu sunt informatii cum scapi din asta sau cum iai putea pacalii ?

    RăspundețiȘtergere
  5. Cam în tot blogul sunt oferite idei, informații despre cum s-ar putea ieși din chingile matricei si asta nu de ieri de azi, ci de la inceputurile blogului acesta ... Ideea e ca nu exista o solutie unica si convenabila tuturor, deoarece fiecare suntem pe un nivel diferit de intelegere, evolutie, constientizare ... unii sunt aproape de eliberarea materiala de sistemul de control al matricei, la nivel fizic, financiar, dar au probleme relationale, de sanatate sau mentale ...altii sunt mai avansati spiritual, dar au probleme financiare, altii sunt la capatul drumului catre eliberare din toate punctele de vedere, altii sunt la inceput si acum incep sa se dumireasca cat de cat pe ce planeta se afla si cauta solutii ... n-o sa va fac acum teoria chibritului, dar o sa va indic cateva articole, filme sau idei cu care sa incepeti procesul, daca nu l-ati inceput deja: Filmul Thrive https://fymaaa.blogspot.com/2011/11/prospera-oare-e-asa-de-greu-23112011.html ... Documentarul Solutii locale pentru o dezordine globala https://fymaaa.blogspot.com/2011/11/solutii-locale-pentru-o-dezordine.html ... Spatiul de iubire https://fymaaa.blogspot.com/2010/02/anastasia-spatiul-iubirii-14022010.html ... Sistemul de control al matricei https://fymaaa.blogspot.com/2018/06/sistemul-de-control-al-matricei.html care ne explică că inchisoarea e in primul rand mentala ... unii sunt la cresa pe drumul catre eliberare, altii sunt la master ...

    RăspundețiȘtergere

Mă văd nevoit să fac unele precizări pentru cei care nu înțeleg subtilitatea noțiunii de moderare online. Mai bine zis, fiindcă este un site personal, nu poate exista nici dreptul la replică, nici cel de a comenta pe site-ul meu. Ambele sunt simple privilegii, acordate, temporar, celor care apreciază faptul că primesc, pe gratis, ceva foarte muncit și, mai ales, celor care nu folosesc un limbaj agresiv sau suburban sau care nu bat câmpii pe lângă subiect, fără a fi în temă cu postările anterioare ale site-ului.
Iar comentariu înseamnă câteva fraze, nu o altă postare.
De asemenea, nici comentariile la comentariul altui comentariu nu vor fi acceptate. Polemizați unde doriți, dar nu aici.
Apoi referiți-vă pe cât posibil doar la subiectul postării. Folosiți un limbaj decent. Dacă intrați în clinciuri cu alți comentatori, folosiți argumente, nu injurii.
Comentariile care nu respectă aceste cerințe vor fi respinse fara discuții.
Vă mulțumesc pentru înțelegere!

gif-850x250

O INIȚIATIVĂ DE MARE VIITOR ȘI VALOARE

O INIȚIATIVĂ DE MARE VIITOR ȘI VALOARE
Este un proiect în care se pot implica toți românii de pretutindeni și vă invităm să o faceți!

DE AJUTOR

Dacă ești pentru prima dată pe acest blog, îți urăm bun venit! Poți căuta orice subiect care te interesează cercetând CUPRINSUL din meniul de pe stânga (odată ajunşi în cuprins apăsaţi CTRL + F + cuvânt cheie pentru găsire rapidă), dar şi ARHIVA şi CATEGORIILE de pe coloana din dreapta și nu în ultimul rând caseta "CĂUTAŢI PE BLOG" de pe coloana din dreapta (sus). Sunt peste 1300 de articole publicate în clipa asta, majoritatea însoţite de filme şi clipuri traduse sau emisiuni tv, deci ai ce răsfoi şi crede-ne se merită efortul. Poți de asemenea primi direct pe email articolele care apar dacă te abonezi cu adresa de mail în căsuţa de ABONARE din dreapta, de sub VIZITE (pentru abonare primeşti gratuit toată colecţia Corrado Malanga - cărţi, articole, filme traduse, de pe blogul nostru). De asemenea ne poţi urmări activitatea pe FaceBook, dând LIKE (APRECIEZ) în zona centrală de sus. Mulţumim pentru vizită şi te mai așteptăm pe aici!

Disqus

COMETARII DIN FACEBOOK

APEL

CELE MAI IMPORTANTE POSĂRI PENTRU NOI

PROSPERĂ - Oare e asa de greu?

THRIVE (2011) What On Earth Will it Take? In sfarsit va putem prezenta tradus, mult asteptatul documentar THRIVE si pentru asta mu...

Pentru cei care au nelamuriri in ceea ce priveste prezenta reclamelor pe blogul nostru, le recomandam sa citeasca articolul DESPRE RECLAME.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...