Ieşirea Din MATRIX: GHIS - Personocrația - Societatea

luni, 13 august 2018

GHIS - Personocrația - Societatea


"Este timpul celui mai mare salt de conştientă al umanităţii !

Personocraţia înseamnă o stare de conştienţă personală.

Personocratia ma invata sa ma eliberez de FRICA , sa ma cunosc cu adevarat, sa cunosc pacea si dragostea din interiorul meu si acea PUTERE INTERIOARA imensa care este in masura sa-mi arate ca EU CREEZI ABSOLUT TOTUL.

A sosit timpul sa te trezesti din somn, din iluzia in care te scalzi ! Sa deschizi ochii constiintei si sa vezi realitatea ascunsa - este timpul sa devii constient si sa actionezi precum o fiinta divina ce esti !.....Timpul sa pui deoparte "judecata de apoi" in care vei afla ca te duci in rai sau in infern....ceea ce religiile nu ti-au spus este faptul ca esti fiinta divina si ca TU ESTI CEA CARE ALEGE !

Cunoasterea se afla in interiorul tau ! Cea ce citesti, auzi sau vezi nu face decat sa intre in rezonanta cu Tine ! Raspunsul se afla acolo ! Vei intilni aici doar adevarul Tau, ceea ce ai stiut si ai simtit dintotdeauna. 

Dealungul anilor am crezut si nu am crezut .....in existenta unui Dumnezeu exterior care ne iubeste sau ne pedepseste ...dar in interiorul meu tot timpul am simtit ca nu trebuie sa ma supun, doar sa caut absolutul, nelimitatul, divinul si am devenit constienta ca, divinitatea este interioara, se afla in tot si in toate, ca fiecare persoana este divina !

ACUM IMI AMINTESC CINE SUNT EU ! 

Creez totul, in orice moment. Sunt creatoare si creatie in acelasi timp. 

1. Am creat trecutul meu. Tot ceea ce mi s-a intimplat, ca era vorba despre bucurie, despre suferinta, despre fericire sau despre nefericire, a fost creat de mine. Creatiile mele trecute reflectau gandirea mea de atunci. Dezvaluiau, precum o oglinda, starea gandirii mele. Imi asumi responsabilitatea - si nu culpabilitatea - cu privire la tot ceea ce am trait si ma bucur pentru experientele pe care eu mi le-am creat. Le accept cu recunostinta.

2. Creez prezentul meu. Pot transforma noroiul in aur, ori de cate ori am puterea sa ma realiniez cu divinitatea mea si sa-mi creezi pacea si linistea.

3. Voi crea viitorul meu. Tot ceea ce mi se va intimpla, va fi creatia mea. Voi crea numai lucruri minunate: sanatate, prosperitate, fericire...atata timp cat gandirea mea va ramane aliniata cu divinitatea mea unde nu mai exista loc pentru frica. 

Realizez că, până acum am avut nevoie de protecţie doar pentru că mi-a fost frică, dar fără frică putem face loc iubirii, păcii nelimitate pentru noi toţi şi asta este adevăratul nostru destin !

Dau mâna liberă sufletului meu şi mă las condusă de el ! Viaţă este simplă şi divină ! 

Sursa: Cartea Ce naiba am venit sa fac pe acest pamant - Ghislaine Saint-Pierre Lanctot
Cartea se poate achizitiona: www.evolutiv.eu sau: www.cartespirituala.ro

Umanitate inconstienta?

Oare ai pus deja intrebarea: CE TE FACE SA ACCEPTI ? 

In ciuda principiilor noastre morale, a perceptelor noastre religioase, a legilor noastre severe, a pedagogiei binevoitoare si a politicilor noastre liberale, niciodata fiintele umane nu au fost atat de crude si de corupte. Comitem cu nepasare cele mai rele fapte, pastrand in intregime o demnitate exterioara de sfant.

Cum au putut tribunalele sa-i condamne pe binefacatorii umanitatii: Hamer, Giordano Bruno, Galilei , etc. , desi acestia nu au facut altceva decat sa puna sub semnul intrebarii dogmele false ale unei mafii religioase, stiintifice si medicale....

Cum poate un functionar bancar sa furnizeze o ipoteca unei tinere familii, stiind ca aceasta va trebui sa plateasca de 3 ori pretul casei sale ?

De ce accept faptul de a-i face sa sufere proprii mei copii ? Cum poate o infirmiera sa injecteze vaccinuri ineficace si periculoase unui copil ? 

Cum pot oamenii de stiinta sa-si continue experientele lor barbare pe cobai de origine animala si umana, stiind ca testele lor nu servesc decat la imbogatirea companiilor farmaceutice ?

Cum poate un medic sa prescrie medicamente antidepresive unui sinucigas, stiind ca sansele acestuia de sinucidere se dubleaza odata cu utlizarea lor ?

De ce continuam sa alergam dupa preturi mici, sa cumparam cat mai ieftin posibil pentru a ne potoli frica de lipsuri, cand acolo unde sunt fabricate toate fleacurile - China, Banglades, India sau Columbia, pe care le cumparam la un pret ridicol... copiii si adultii lucreaza pentru un salar jalnic, in conditii ingrozitoare, 7 zile din 7, 12 ore pe zi, mediul lor inconjurator fiind excesiv de poluat, deoarece nici o lege nu ii protejeaza. 

De ce cumpar in magazinele situate pe sufrafete mari cand stiu ca acestea ruineaza in mod automat comerciantii locali, care sunt vecinii mei, prietenii mei si familia mea ...?

Cum pot vota pentru alesii care permit multinationalelor sa sechestreze apa si celelalte bogatii naturale ale tarii mele?

De ce continui sa privesc stiri unde imi sunt prezentati cum curge singele si explodeaza creierii, in timp ce continui sa-mi mananc porumbul fericit ? 

Cum pot inca investi la Bursa cand stiu ca, pentru a fi cotata o societate, trebuie sa-si mareasca profiturile sale, reducand calitatea produselor sale, durata lor de viata, numarul angajatilor sai si conditiile lor de munca ..

Desi se raspandesc legi pentru a impiedica oamenii sa fure si sa se omoare....totusi, in pofida numarului impresionant de legi, nu au existat niciodata atatea furturi si omoruri...

Punem in valoare cuplul si familia, in ciuda divorturilor care explodeaza peste tot in lume....

Desi nu erau nicioadata atatea moduri de tratamente, atatea medicamente ....sant atatia oameni bolnavi....utilizand servicii funerare platite anticipat, cumparand o piatra funerara pe care sunt inscrise deja numele si data de nastere...lipseste doar data mortii....o greseala neinsemnata pe care o vom repara repede ..

etc...etc...etc.....

Suntem precum o musca care se izbeste de sticla de fereastra pentru a iesi - Bing ! Bing ! Bing ! - in timp ce usa este larg deschisa! Musca se izbeste, se izbeste, se izbeste, fara incetare, de sticla. Aripile si picioarele sale se rup. Sfarseste prin a muri de frica si de epuizare. Biata musca imbecila !

Biata umanitate inconstienta !

Daca in acest moment nu simti ca " AJUNGE ", daca nu esti convins de barbaria in care traim , numai are rost sa citesti articolele de pe acest blog (lucru pe care l-am spus și noi de la bun început în Avertismentul nostru n.n.)

Este primordial sa devii constient de faptul ca umanitatea se afla intr-o stare de putrefactie care nu poate fi ameliorata. Putregaiul nu poate decat sa continue a putrezi si apoi sa moara ...

Sursa: ” Autoritatea spre … atotputernicie” - Ghislaine Saint-Pierre Lanctot

Cartea se poate achizitiona: www.evolutiv.eu sau: www.cartespirituala.ro"
SURSA:  http://personocratia.blogspot.com

Mai jos un scurt interviu cu Ghis, despre societate:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mă văd nevoit să fac unele precizări pentru cei care nu înțeleg subtilitatea noțiunii de moderare online. Mai bine zis, fiindcă este un site personal, nu poate exista nici dreptul la replică, nici cel de a comenta pe site-ul meu. Ambele sunt simple privilegii, acordate, temporar, celor care apreciază faptul că primesc, pe gratis, ceva foarte muncit și, mai ales, celor care nu folosesc un limbaj agresiv sau suburban sau care nu bat câmpii pe lângă subiect, fără a fi în temă cu postările anterioare ale site-ului.
Iar comentariu înseamnă câteva fraze, nu o altă postare.
De asemenea, nici comentariile la comentariul altui comentariu nu vor fi acceptate. Polemizați unde doriți, dar nu aici.
Apoi referiți-vă pe cât posibil doar la subiectul postării. Folosiți un limbaj decent. Dacă intrați în clinciuri cu alți comentatori, folosiți argumente, nu injurii.
Comentariile care nu respectă aceste cerințe vor fi respinse fara discuții.
Vă mulțumesc pentru înțelegere!

gif-850x250

O INIȚIATIVĂ DE MARE VIITOR ȘI VALOARE

O INIȚIATIVĂ DE MARE VIITOR ȘI VALOARE
Este un proiect în care se pot implica toți românii de pretutindeni și vă invităm să o faceți!

DE AJUTOR

Dacă ești pentru prima dată pe acest blog, îți urăm bun venit! Poți căuta orice subiect care te interesează cercetând CUPRINSUL din meniul de pe stânga (odată ajunşi în cuprins apăsaţi CTRL + F + cuvânt cheie pentru găsire rapidă), dar şi ARHIVA şi CATEGORIILE de pe coloana din dreapta și nu în ultimul rând caseta "CĂUTAŢI PE BLOG" de pe coloana din dreapta (sus). Sunt peste 1300 de articole publicate în clipa asta, majoritatea însoţite de filme şi clipuri traduse sau emisiuni tv, deci ai ce răsfoi şi crede-ne se merită efortul. Poți de asemenea primi direct pe email articolele care apar dacă te abonezi cu adresa de mail în căsuţa de ABONARE din dreapta, de sub VIZITE (pentru abonare primeşti gratuit toată colecţia Corrado Malanga - cărţi, articole, filme traduse, de pe blogul nostru). De asemenea ne poţi urmări activitatea pe FaceBook, dând LIKE (APRECIEZ) în zona centrală de sus. Mulţumim pentru vizită şi te mai așteptăm pe aici!

Disqus

COMETARII DIN FACEBOOK

APEL

CELE MAI IMPORTANTE POSĂRI PENTRU NOI

PROSPERĂ - Oare e asa de greu?

THRIVE (2011) What On Earth Will it Take? In sfarsit va putem prezenta tradus, mult asteptatul documentar THRIVE si pentru asta mu...

Pentru cei care au nelamuriri in ceea ce priveste prezenta reclamelor pe blogul nostru, le recomandam sa citeasca articolul DESPRE RECLAME.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...