Ieşirea Din MATRIX: James Austin - Zen, neurologie, experiențe, înțelegeri

PAGINI

joi, 20 decembrie 2018

James Austin - Zen, neurologie, experiențe, înțelegeri


James H. Austin este un neurolog și autor american. El este autorul cărții Zen and the Brain . Acesta stabilește legături între neurofiziologia creierului uman și practica meditației , și a câștigat Premiul cărții Rețeaua științifică și medicală pentru 1998. El a scris cinci continuări: Zen-Brain Reflections (2006), Selfless Insight (2009) , Meditând în mod incorect (2011), Zen-Brain Horizons (2014) și Living Zen Remindfully (2016).

Austin a fost un neurolog academic pentru cea mai mare parte a carierei sale, mai întâi la Facultatea de Medicină a Universității din Oregon , apoi ca președinte de neurologie la Facultatea de Medicină a Universității din Colorado. El este în prezent profesor emerit de neurologie la Universitatea de Medicina din Colorado, în Denver și profesor de neurologie la Universitatea de Medicină a Universității din Florida . Publicațiile sale ce numără peste 140 de articole care implică cercetări în domeniile neurologiei clinice, neuropatologiei, neurochimiei și neurofarmacologiei.

Austin a fost un budist Zen practicant din 1974. El a început în Kyoto La Daitoku-Ji ca student al Rinzai Roshi Kobori Nanrei Sohaku

După opt ani de meditație Zen continuă, Austin a experimentat gustul a ceea ce practica Zen numește kenshō. Caracteristica principală a acestei experiențe a fost o pierdere a sentimentului de "sine", care este atât de important pentru identitatea umană, plus un sentiment că "Doar aceasta" este modul în care toate lucrurile sunt cu adevărat în lume.

În timp ce era într-un an sabatic în Anglia, așteptând un tren subteran, când a intrat brusc într-o stare de iluminare, cum niciodată a experimentat vreodată. În cuvintele lui Austin "Te lovește neașteptat la ora 9 dimineața. Pe platforma de suprafață a sistemului de metrou din Londra. [Datorită unei greșeli] ... a ajuns într-o stație unde nu am mai fost niciodată înainte... Vederea include peronul interior al stației, unele clădiri murdare, un pic de cer deschis deasupra și mai încolo. Instantaneu, întreaga viziune dobândește trei calități: Realitatea Absolută, Dreptatea Intrinsecă, Maxima Perfecțiune ".

"Fără tranziție, totul este complet ... Da, există paradoxul acestei vizionări extraordinare. Dar nu există spectator. Scena este complet goală, dezbrăcată de toată extinderea unui Eu-eu-Al Meu/I-Me-Mine (numele său pentru ego-eu). Dispărută într-o fracțiune de secundă este senzația familiară că această persoană vede o scenă urbană obișnuită. Noua vizionare se desfășoară impersonal, fără a se opri pentru a înregistra paradoxul că nu există un subiect uman "să o facă". Percepțiile penetrează în experimentator, fiecare transmițând Înțelegerea Totală a profunzimii care depășește simpla cunoaștere: aceasta este starea veșnică a lucrurilor. Nu există nimic, absolut nimic de care să ne temem ".

Austin scrie că atunci când fostul său sine subiectiv nu era acolo pentru a formula interpretări părtinitoare, această experiență transmitea impresia de "realitate obiectivă". Ca neurolog, el a interpretat această experiență nu ca o dovadă a unei realități dincolo de înțelegerea simțurilor noastre, ci ca un rezultat al creierului însuși. Aceasta și alte experiențe și cercetări l-au determinat să scrie Zen and the Brain .

Interviul cu James Austin, cuprinde următoarele întrebări : 

* Puteți descrie experiența trezirii dvs.? Sunteți de acord cu savanții neurologi care spun că nu există așa ceva ca un sine? Ce se întâmplă în creier când experimentăm emoții puternice? Dacă emoții cum sunt frica și posesivitatea au evoluat ca mecanisme de supraviețuire, cum le gestionăm? Ritmul evoluției noastre genetice ne blochează evoluția noastră spirituală și culturală? Care este rolul pe care îl are știința în evoluția spiritualității? Ce este meditația altruistă? Există vreun studiu științific despre acest tip de meditație? Care este cea mai mare neînțelegere pe care noi o avem despre Zen? Cum v-a ajutat practica dvs. Zen ca și om de știință? Înțelegerea mecanismului emoțiilor și identității de sine prin știință ne poate ajuta să ne eliberăm de suferință? Ce este atenția de sus în jos? Cât de important este să înțelegem neurologia noastră? Meditația, ca și alte comportamente învățate, crează sau reîntărește rețelele neuronale din creier? " 


VEDEȚI INTERVIUL TRADUS AICI:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mă văd nevoit să fac unele precizări pentru cei care nu înțeleg subtilitatea noțiunii de moderare online. Mai bine zis, fiindcă este un site personal, nu poate exista nici dreptul la replică, nici cel de a comenta pe site-ul meu. Ambele sunt simple privilegii, acordate, temporar, celor care apreciază faptul că primesc, pe gratis, ceva foarte muncit și, mai ales, celor care nu folosesc un limbaj agresiv sau suburban sau care nu bat câmpii pe lângă subiect, fără a fi în temă cu postările anterioare ale site-ului.
Iar comentariu înseamnă câteva fraze, nu o altă postare.
De asemenea, nici comentariile la comentariul altui comentariu nu vor fi acceptate. Polemizați unde doriți, dar nu aici.
Apoi referiți-vă pe cât posibil doar la subiectul postării. Folosiți un limbaj decent. Dacă intrați în clinciuri cu alți comentatori, folosiți argumente, nu injurii.
Comentariile care nu respectă aceste cerințe vor fi respinse fara discuții.
Vă mulțumesc pentru înțelegere!