Ieşirea Din MATRIX: WILLIAM TOMPKINS - Selectat de Extratereștri

PAGINI

marți, 30 mai 2017

WILLIAM TOMPKINS - Selectat de Extratereștri


WILLIAM TOMPKINS - Selected By Extraterestrials (2016)

"Bun găsit la un nou, relativ recent interviu cu William Tompkins. Acest interesant interviu este realizat de Kerry Lynn Cassidy, jurnalistă și realizatoare a Proiectului Camelot.

William Tompkins este un cunoscut designer din industria aerospațială secretă ce a surprins cu desenele sale pentru flota marinei din spațiu.

"Țara are nevoie să știe ce se întâmplă. Planeta are nevoie să știe ce se întâmplă. Iar noi am fost mințiți și am zis-o mereu și mereu. Noi cu toții am fost mințiți de cel puțin 6000 de ani.
Noi va trebui să dăm un pas înapoi, pentru a putea gândi. Oamenii de pe această planetă ... ei nu știu că există extratereștrii (ET). Ei nu știu că nu sunt doar unii dintre ei, poate că sunt ... mii. Poate că există miliarde de extratereștrii. Cel mai recent număr, chiar recent, am dublat numărul, din nou. Noi acum avem ... 200 de triliarde de galaxii acolo în spațiu." 
William Tompkins

Pentru o perioadă de 12 ani, din 1951, William Tompkins a lucrat pentru o activitate Top Secret grup de reflexii în Douglas Aircraft Company unde se proiecta nave antigravitaționale de kilometri de lungime solicitate în secret de către Marina SUA . Acum, în vârstă de 92 de ani, Tompkins devine un informator important prin expunerea proiectelor secrete la care a lucrat, în cartea-autobiografie a sa recent publicată, Selectat de extratereștrii: Viaţa sa în lumea secretă a OZN-uri, a grupuri de reflecție și colaboratori Nordici.

Tompkins a lucrat în multe planuri și documente legate de crucișătoare de luptă în spațiu și de transport în spațiu care zeci de ani mai târziu au devenit coloana vertebrală a grupurilor de luptă US Space Navy.
Tompkins a fost desemnat în „Proiectare Avansată“ datorită abilităților sale excepționale prezentate în serviciul său din timpul celui de-al doilea război mondial cu Inteligența Marinei între 1942-1945. În mod semnificativ, pe timpul serviciului său la Baza Aeriană Navală din San Diego.

Tompkins a participat direct în reuniuni de informare ale inteligenței Marinei de către agenții încorporați în majoritatea instalațiilor aerospațiale secrete ale Germaniei naziste în timpul și imediat după cel de al doilea război mondial.

În autobiografia sa, Tompkins descrie ceea ce au găsit spionii Marinei: Agenții Marinei (spionii) în Germania, au descoperit ceea ce, aceia care erau „din afara aceastei lumi“, extratereștrii i-au dat lui Hitler: Tehnologia de OZN-uri, propulsie antigravitațională, arme laser, o viață mai lungă șamd.
Reptilienii au ajuns la un acord cu al treilea Reich SS să le dea această cutie mare de jucării, în schimbul ca Hitler să subjuge toată planeta.

Pe parcursul celor patru ani în Inteligența Navală, Tompkins a ajutat la distribuirea sub acoperire de date, din cele două programe spațiale secrete diferite ale Germaniei naziste, la Douglas Aircraft Company, împreună cu alte companii selectate din industria aerospațială și universitățile care aveau cunoștințele științifice pentru a înțelege ce făceau naziștii.

Când s-a alăturat companiei Douglas Aircraft în 1950, Tompkins deja avea idee de design-ul avansat în gândire pentru a proiecta nave spatiale antigravitaționale. Odată ce Tompkins s-a apropiat de design-ul avansat în 1951, el a primit sarcina de proiectare în mod specific o varietate de vehicule spațiale antigravitaționale, folosind cunoștințe de la inteligența navală obținute din Germania nazistă și propriul său talent pentru detaliere tehnică.

Tompkins descrie pe cei doi superiori în proiectarea avansate Think Tank:

Am raportat direct Dr. [Wolfgang] Klemperer și Elmer Wheaton, V.P.-ul de la Ingineria ce poartă două pălării. Era VicePreședinte de toate programele de rachete și sisteme spațiale. Necunoscut pentru 99,9%, Wheaton a fost VicePreședinte a părții superioare de cercetare top secret compartimentată superior de amenințări extraterestre Think Tank, de asemenea, uneori denumit ca design avansat.

În plus, Tompkins se relaționează sub formă de acoperire în ceea ce Marina cerea să facă ca Design avansat de proiectare:

După ce a primit propunerea noastră nesolicitată pentru nave spațiale [Marina a emis o solicitare de sursă unică pentru propunerea de vehicule stelare pentru misiunu de explorare spațială ...]. De fapt, chiar fără a obține un RFP (Cerere de propunere); ce singură a alunecat pe sub ușa noastră a design-ului avansat .... în plic ce se limita să zică : „Pentru cei interesați“.

Tompkins spune că s-a apropiat de munca sa prin studierea parametrilor ale misiunilor grupurile de luptă din spațiu pentru viitor. Apoi, el a fost capabil să ajungă la desenele care permit Marinei să-și îndeplinească misiunile sale spațiale viitoare.

Crearea configurației unui Space Naval Battle Group cuprinde nave lungi de kilometrii, cu parametrii misiunii ce le-a fost dat, Tompkins explică:

-Am redefinit complementul Grupul Naval Spațial ca grup standard de luptă, ceea ce constă dintr-o navă spațială purtătoare de 2,5 km, cu un pavilion de două stele la bord, trei până la patru crucișătoare grele spațiale 1.4k, patru până la cinci distrugătoare spațiale 1K , 2k două nave spațiale asalt-desant pentru misiuni paralele, două nave spațiale de sprijin logistic 2k și două transportatoare de personal 2k spațial.

Tompkins scrie despre două modele de nave spațiale ale Marinei făcute în Douglas Think Tank, și include documente în autobiografia sa:

Desenele următoare prezintă două desene originale ale purtătoarelor de nave spațiale și crucișătoarele de luptă care au fost vizualizate pe design Ava :


Al 2-lea desen este pentru executarea unei lungi nave spațiale de 2,5 km.



Tompkins a lucrat mai târziu pentru TRC, General Dynamics și alte companii din sectorul aerospațial, ce lucrau pe diferite aspecte ale crucișătoarelor de luptă spațiale și transportatoarele ce sunt construite în secret de către US Navy ... Mai multe dintre aceste informații va fi spuse în următoarele volume de povestiri autobiografice.

După ce proiectele sale inițiale ale transportatorilor spațiali au fost finalizate pe la începutul anului 1960, Tompkins spune că i-a luat aproape un deceniu pentru dezvoltarea planurilor arhitectonice detaliate, ceea ce a permis ca construcția să înceapă oficial. În consecință, construcția a început în decada anilor 1970 și primele transportatoare spațiale operaționale au decolat în anii 1980, în cadrul unui program spațial top secret numit Solar Warden.

Tompkins oferă „confirmarea mărturilor altor informatori secreți din program spațial secret care susțin că Programul Solar Warden a început să funcționeze în decada anilor 1980 sub președintele Reagan.

Cu timpul, existau opt ​​grupuri de luptă portavioane spațiale ce au fost construite pentru US Navy între anii 1980 și 1990, conform Tompkins.

Ce credibilitate are Tompkins cu această mărturie extraordinară?


 

Pentru a-și sprijini afirmațiile, Tompkins include câteva documente în autobiografia sa. Acestea includ copii ale două etape separate, pe care le-a primit la intrarea și la ieșirea din Naval Air Station San Diego, cu până la trei pachete. Aceste pachete conțineau presupusele date secrete furnizate de agenții Marinei, ce erau distribuite de Tompkins pentru a selecta companiile.

Documentele au fost semnate de către șeful de Inteligență Navală al Bazei Aereo Navale, amiralul Rick Obatta. Aceste documente oferă dovezi solide că Tompkins a acționat ca un mesager al inteligenței marinei în timpul celui de al doilea război mondial, așa cum a susținut.

În ceea ce privește ceea ce era în pachetele pe care le transporta Tompkins, a furnizat o copie a declarației sale de misiune ce oferă un răspuns.

Ordinele sale de misiune confirmă că el a fost autorizat să lucreze ca „distribuitor de aeronave de cercetare și informare.“ Acesta este o dovadă convingătoare că Tompkins transporta pachete de informații navale clasificate în modele avansate de aeronave, inclusiv cele dezvoltate în Germania nazistă.

În plus față de documentele prezentate în cartea sa, există o confirmare suplimentară că Tompkins a lucrat în programele aerospațiale avansate. Munca lui Tompkins în Douglas Aircraft 1950-1963, a fost verificată de un alt fost angajat al Douglas Aircraft Company, de Dr. Robert Wood.

Dr. Wood a lucrat timp de 43 de ani în Douglas Aircraft (care mai târziu a fuzionat pentru a forma McDonnell Douglas), și a fost în măsură să confirme că Tompkins are cunoștințe aprofundate ale înalților funcționari ai companiei, cum ar fi Elmer Wheaton si Dr. Klemperer. Dr. Wood a fost atât de impresionat de mărturia detaliată a lui Tompkins că a decis să-l ajute devenind editorul autobiografiei sale.

 

În 26 martie 1941 un articol în ziarul de seară Santa Monica Outlook îl prezinta pe Tompkins explicând modelele sale de nave pentru Căpitanul Marinei G. C. Gear, comandantul districtului Naval 11 din San Diego.

În cele din urmă, abilitățile lui Tompkins de design excepțional au fost recunoscute în mod public de către ofițerii de la Marină în 1941, el a făcut declarații presei naționale despre modelele sale foarte detaliate ale grupurilor de luptă navale, clasificate anterior. Acest lucru a condus la recrutarea lui Tompkins de către Inteligența Navală în 1942.

Documentele ce Tompkins a prezentat în sprijinul mărturiei sale, confirmă că avea abilitățile, competența, antecedentele și istorialul de muncă prestată de a lucra în nave spațiale mari antigravitaționale, care au fost proiectate în secret sub contract cu Marina Statelor Unite, în timp ce lucra în Douglas Aircraft între 1950-1963.

Mărturia lui Tompkins confirmă astfel dezvăluirile de bază făcute de Corey Goode și alți denunțători independenți cu privire la programele spațiale secrete examinate în carte, Insideri dezvăluie programele spațiale secrete și alianțele extraterestre (2015).

După publicarea cărții Selectat de extratereștri, în decembrie 2015, Tompkins a primit o copie a Insiderii dezvăluie programe spațiale secrete a Dr. Robert Wood. În conversații telefonice ulterioare, Tompkins a spus că o mare parte din informațiile pe care le-a citit Insideri dezvăluie programul spațial secret, care se bazează în mod substanțial pe dezvăluirile făcute de Corey Goode, este exactă.
Pe timpul lungii sale cariere cu US Naval Intelligence și industria aerospațială, Tompkins a compilat o colecție impresionantă de documente care dovedesc mărturia sa și originea lor. Unele dintre acestea pot fi găsite în cartea sa, Selectat de extratereștrii.

Potrivit Tompkins, US Navy avea mari firme contractate să proiecteze nave kilometrice ca lungime antigravitaționale în decada anilor 1950 și începutul anilor 1960, odată cu începerea construcției, în anii 1970, ceea ce duce la decolarea lor în decada anilor 1980. Sprijinul său documentar din aceste declarații este substanțială și convingătoare.

Mărturiile și documentele furnizate de Tompkins sunt dovezi puternice că, în anii 1980 și 1990, Marina SUA desfășura în mod eficient pe și discret opt grupuri de portnave spațiale de luptă într-un program spațial de top-secret, numit Solar Warden ." 

Mult mai multe informații despre William Tompkins găsiți pe blogul Poveste Cosmică. aici si aici.

Notă: Mie prsonal Tompkins mi se pare a fi un reprezentant al Programului Spațial Secret al complexului militar-industrial, undeva foarte jos în ierarhie, pus să spună anumite adevăruri, dar și dezinformări, parte a dezinformării mai ample legate de Dezvăluirea parțială pe care Cabala dorește s-o puna in scena cat de curand ... Dezvaluirea partiala este o o imagine deformata de ansamblu asupra conspiratiei planetare, asupra extraterestrilor si a tehnologiilor acestora, in care se spun anumite lucruri, dar nu se spune tot adevarul. 

VEDEȚI AICI INTERVIUL TRADUS:

PRIMA PARTE - link 1
A II-A PARTE - link 1

sau AICI (dintr-o singură bucată)

Pentru a viziona acest film subtitrat dintr-o bucată, oferiți o DONAȚIE pentru a vă împrumuta accesul prin Paypal, Revolut (pe id-ul @stefanrmsv), TransferGo sau transfer bancar - detalii AICI 

Cei care au Donat deja până acum, vor primi accesul la cerere, doar să ne spună/amintească în email 
sau pe celelalte canale de Contact. Cei care donați anunțați-ne prin email (sau celelalte forme de CONTACT) ca să vă înregistrăm în baza noastră de date.

5 comentarii:

Mă văd nevoit să fac unele precizări pentru cei care nu înțeleg subtilitatea noțiunii de moderare online. Mai bine zis, fiindcă este un site personal, nu poate exista nici dreptul la replică, nici cel de a comenta pe site-ul meu. Ambele sunt simple privilegii, acordate, temporar, celor care apreciază faptul că primesc, pe gratis, ceva foarte muncit și, mai ales, celor care nu folosesc un limbaj agresiv sau suburban sau care nu bat câmpii pe lângă subiect, fără a fi în temă cu postările anterioare ale site-ului.
Iar comentariu înseamnă câteva fraze, nu o altă postare.
De asemenea, nici comentariile la comentariul altui comentariu nu vor fi acceptate. Polemizați unde doriți, dar nu aici.
Apoi referiți-vă pe cât posibil doar la subiectul postării. Folosiți un limbaj decent. Dacă intrați în clinciuri cu alți comentatori, folosiți argumente, nu injurii.
Comentariile care nu respectă aceste cerințe vor fi respinse fara discuții.
Vă mulțumesc pentru înțelegere!