Ieşirea Din MATRIX: 101 Contradictii Biblice

PAGINI

duminică, 12 aprilie 2015

101 Contradictii Biblice


Hristos este o stare de spirit si un apelativ ce desemneaza o calitate a omului Iisus, nu este numele lui Iisus. E ca si cum am spune ca numele lui Stefan al III-lea (numit si Cel Mare - si Sfant, apelativ adaugat f recent dupa canonizarea voievodului) este de fapt "si Sfant" ... lol. Asadar cand spuneti "Hristos a inviat" e ca si cum ati spune "si Sfant" a facut nu stiu ce ... La fel si in cazul lui Buddha ... Numele lui e de fapt Gautama Siddharta. Apelativul de Buddha este dat tuturor celor de pe calea spirituala de dinaintea lui Gautama si de dupa el, care au trait revelarea sinelui. Hristos, ca si Buddha, sunt niste denumiri ale unei stari de spirit nu sunt numele lor real si asa cum nu putem spune "si Sfant" a facut nu stiu ce, la fel nu putem spune nici de Hristos.
Corpul lui Iisus o fi murit si o fi inviat (posibil ... in privinta asta diversele versiuni Biblice se contrazic), insa caliatea de Hristos, uns de Dumnezeu, o calitate a constiintei nu a murit si nu a inviat, ci este o caliate a tuturor celor care se unesc cu Dumnezeu si traiesc in spiritul invataturii lui Iisus. Incercati sa ganditi si nu mai preluati mecanic traditii fara sa le intelegeti.

Se spune ca Biblia este cuvantul lui Dumnezeu, neschimbat, coerent, imuabil, de neatins, insa chiar in clipa aceasta exista diverse traduceri ale acestui cuvant, adica Biblia, unde puteti gasi numeroase contradicitii. Mai jos o sa va insiram vreo 101 , insa chiar prima contradictie daca o verificati , o sa gasiti o traducere in varianta ortodoxa, care difera complet de varianta in limba engleza (varianta regelui James). Nu am stat sa  verificam toate contradictiile, insa daca voi gasiti vre-una gresita sa ne spuneti, si o sa ne uitam pe diversele variante ale acestui cuvant de "nezdruncinat" al lui Dumnezeu ... lol

O mare parte din aceste contradictii au fost scoase la iveala si de Leo Taxil in cartea lui intitulata "Biblia Hazlie", insa mai jos le puteti gasi fara incarcatura ironica si plina de tendentioizitate cu care Leo a incarcat cartea lui. Le gasiti asa cum sunt si sunteti liberi sa trageti singuri propriile concluzii fara a fi influentat de  nimeni, in afara de Biblie (in diversele ei variante) ...

Contradicția 1:


Cine l-a făcut pe David să numere bărbații apți pentru război din Israel şi din Iuda?
„Domnul S-a aprins de mânie din nou împotriva lui Israel; şi a stârnit pe David împotriva lor, zicând: Du-te şi fă numărătoarea lui Israel şi a lui Iuda” (II Samuel, 24:1)
„Satana s-a sculat împotriva lui Israel, şi a aţâţat pe David să facă numărătoarea lui Israel.” (I Cronici, 21:1)

Nota Noastră:
Noi nu am verificat decat cateva dintre aceste contradictii, aceasta fiind una din ele si dorim sa facem cateva observatii. Samuel este de fapt Cartea Regilor I si II din varianta Bibliei Ortodoxe de AICI. Ca sa intelegeti discrepanta intre diversele traduceri, iata ce spune varianta regelui James, la Cartea Regilor II , adica Samuel II, 24.1 " 1 And again the anger of the Lord was kindled against Israel, and he moved David against them to say, Go, number Israel and Judah." ceea ce corespunde aproximativ traducerii de la punctul 1. Insa in Biblia Ortodoxa textul e tradus complet diferit si da un sens complet diferit acestui text: "Mânia Domnului s-a aprins iarăşi asupra Israeliţilor, pentru că cineva din ei îndemnase pe David, zicând: "Mergi de numără pe Israel şi pe Iuda!". Deci in Biblia varianta regelui James intr-adevar Dumnezeu il pune pe David sa-i numere, nu doar un neicanimeni, un oarecare, un cineva ... Acel cineva care se dovedeste a fi Satana de fapt ... vezi in Cronici I 21.1 ... lol ... am zis noi de mai multe ori ca Vechiul Testament e Biblia Satanei, insa iata ca exista acest adevar spus chiar in Biblie, pentru cine are timp, chef sa citeasca aceasta colectie de inscrisuri :))

Contradicția 2:

În aceasta numărătoare, câți bărbați apți s-au găsit în Israel?
„Ioab a dat împăratului numărul poporului: erau în Israel opt sute de mii de oameni de război care scoteau sabia” (II Samuel, 24:9)
„Ioab a dat lui David cartea numărătorii poporului: în tot Israelul erau o mie de mii şi o sută de mii de bărbaţi în stare să scoată sabia” (I Cronici, 21:5)

Contradicția 3:

Câți bărbați apți pentru război s-au găsit în Iuda?
„… şi în Iuda cinci sute de mii de oameni.” (II Samuel, 24:9)
„… iar în Iuda erau patru sute şaptezeci de mii de bărbaţi în stare să scoată sabia.” (I Cronici, 21:5)

Contradicția 4:

Dumnezeu l-a trimis pe profetul Său Gad pentru a-l amenința pe David cu câți ani de foamete?
„Gad s-a dus la David, şi i-a făcut cunoscut lucrul acesta, zicând: Vrei şapte ani de foamete în ţara ta, sau să fugi trei luni dinaintea vrăjmaşilor tăi, care te vor urmări, sau să bântuie ciuma trei zile în ţară? Acum alege, şi vezi ce trebuie să răspund Celui ce mă trimete” (II Samuel, 24:13)
„Gad s-a dus la David, şi i-a zis: Aşa vorbeşte Domnul – Primeşte: sau trei ani de foamete, sau trei luni în timpul cărora să fii nimicit de protivnicii tăi şi atins de sabia vrăjmaşilor tăi, sau trei zile în timpul cărora sabia Domnului şi ciuma să fie în ţară şi îngerul Domnului să ducă nimicirea în tot ţinutul lui Israel. Vezi acum ce trebuie să răspund Celui ce mă trimete” (I Cronici, 21:11-12)

Contradicția 5:


Ce vârstă avea Ahazia când s-a urcat pe tronul Israelului?
„Ahazia avea douăzeci şi doi de ani când a ajuns împărat şi a domnit un an la Ierusalim. Mamă-sa se chema Atalia, fata lui Omri, împăratul lui Israel.” (II Regi, 8:26)
„Ahazia avea patruzeci şi doi de ani, când a ajuns împărat, şi a domnit un an la Ierusalim. Mamă-sa se chema Atalia, fata lui Omri.” (II Cronici, 22:2)

Contradicția 6:

Ce vârstă avea Ioiachin când a devenit regele Israelului?
„Ioiachin avea optsprezece ani când a ajuns împărat” (II Regi, 24:8)
„Ioiachin avea opt ani când a ajuns împărat” (II Cronici, 36:9)

Contradicția 7:


Cât timp a durat domnia lui Ioiachin?
„…şi a domnit trei luni la Ierusalim. Mamă-sa se chema Nehuşta, fata lui Elnatan, din Ierusalim.” (II Regi, 24:8)
„…şi a domnit trei luni şi zece zile la Ierusalim. El a făcut ce este rău înaintea Domnului.” (II Cronici, 36:9)

Contradicția 8:


Câți oameni a omorât dintr-o singură lovitură de suliță căpitanul soldaților lui David?
„Iată numele vitejilor care erau în slujba lui David. Ioşeb-Basşebet, Tahchemonitul, unul din fruntaşii căpeteniilor. El şi-a învârtit suliţa peste opt sute de oameni, pe care i-a omorât dintr-o dată.” (II Samuel, 23:8)
„Iată, după numărul lor, vitejii care erau în slujba lui David. Iaşobeam, fiul lui Hacmoni, unul din căpitanii de seamă. El şi-a învârtit suliţa peste trei sute de oameni, pe care i-a omorât dintr-o singură lovitură” (I Cronici, 11:11)

Contradicția 9:


Când a adus David chivotul lui Dumnezeu în Ierusalim? Înainte sau după ce i-a învins pe filisteni?
Ȋnainte (II Samuel, capitolele 5 şi 6)[1]
După (I Cronici, capitolele 13 şi 14)

Contradicția 10:


Câte perechi de animale i-a poruncit Dumnezeu lui Noe să bage în arcă?
„Din tot ce trăieşte, din orice făptură, să iei în corabie câte două din fiecare soi, ca să le ţii vii cu tine: să fie o parte bărbătească şi o parte femeiască. Din păsări după soiul lor, din vite după soiul lor, şi din toate târâtoarele de pe pământ după soiul lor, să vină la tine înlăuntru câte două din fiecare soi, ca să le ţii cu viaţă.” (Geneza, 6:19-20)
„Ia cu tine câte şapte perechi din toate dobitoacele curate, câte o parte bărbătească şi câte o parte femeiască; o pereche din dobitoacele care nu sunt curate, câte o parte bărbătească şi câte o parte femeiască” (Geneza, 7:2). Dar în ciuda acestei porunci, Noe a introdus doar două perechi din fiecare animal: „Din dobitoacele curate şi din dobitoacele necurate, din păsări şi din tot ce se târăşte pe pământ, au intrat în corabie la Noe, două câte două, câte o parte bărbătească şi câte o parte femeiască” (Geneza, 7:8-9)

Contradicția 11:

Când David l-a învins pe regele din Soba, câți călăreți a capturat?
„David i-a luat o mie şapte sute de călăreţi şi douăzeci de mii de pedeştri.” (II Samuel, 8:4)
„David a luat o mie de cară, şapte mii de călăreţi, şi două zeci de mii de pedestraşi.” (I Cronici, 18:4)

Contradicția 12:

Câte grajduri avea Solomon?
„Solomon avea patruzeci de mii de iesle pentru caii de la carăle lui, şi douăsprezece mii de călăreţi.” (I Regi, 4:26)
„Solomon avea patru mii de iesle pentru caii de la carăle lui, şi douăsprezece mii de călăreţi pe care i-a aşezat în cetăţile unde îşi ţinea carăle şi la Ierusalim lângă împărat.” (II Cronici, 9:25)

Contradicția 13:

În al câtelea an al domniei lui Asa a murit Baeşa, regele Israelului?
„În al douăzeci şi şaselea an al lui Asa, împăratul lui Iuda, a început să domnească Ela, fiul lui Baeşa. El a domnit peste Israel la Tirţa. A domnit doi ani.” (I Regi, 16:8) – de aici reiese ca Baeşa a murit în al douăzeci şi şaselea an al domniei lui Asa
„În al treizeci şi şaselea an al domniei lui Asa, Baeşa, împăratul lui Israel, s-a suit împotriva lui Iuda; şi a întărit Rama, ca să nu lase pe ai lui Asa, împăratul lui Iuda, să iasă şi să intre.” (I Cronici, 16:1) – de aici reiese că în al treizeci şi şaselea an al domniei lui Asa, Baeşa încă mai trăia

Contradicția 14:

Câți supraveghetori a folosit Solomon la construcția templului?
„Solomon a numărat şapte zeci de mii de oameni, ca să ducă sarcinile, optzeci de mii ca să taie pietre pe munte, şi trei mii şase sute ca să-i privegheze.” (II Cronici, 2:2)
„Solomon mai avea şaptezeci de mii de oameni care purtau poverile şi optzeci de mii care tăiau pietrele în munţi, afară de căpeteniile, în număr de trei mii trei sute, puse de Solomon peste lucrări şi însărcinate cu privegherea lucrătorilor.” (I Regi, 5:15-16)

Contradicția 15:


Câte băi avea palatul lui Solomon?
„Grosimea ei era de un lat de mână; şi marginea ei era ca marginea unui potir, făcută ca floarea crinului. Avea o încăpere de două mii de vedre.” (I Regi, 7:26)
„Grosimea ei era de un lat de mână, şi marginea, ca marginea unui pahar, era făcută în felul unei flori de crin. Puteau să încapă în ea trei mii de baţi.” (II Cronici, 4:5)

Contradicția 16:

Dintre israeliții eliberați din Babilonia, câți erau copii de Pahat-Moab?
„… fiii lui Pahat-Moab, din fiii lui Iosua şi lui Ioab, două mii opt sute doisprezece” (Ezra, 2:6)
„… fiii lui Pahat-Moab, din fiii lui Iosua şi ai lui Ioab, două mii opt sute optsprezece” (Neemia, 7:11)

Contradicția 17:


Câți erau copii de Zatu?
„… fiii lui Zatu, nouă sute patruzeci şi cinci” (Ezra, 2:8)
„… fiii lui Zatu, opt sute patruzeci şi cinci” (Neemia, 7:13)

Contradicția 18:

Câți erau copii de Azgad?
„… fiii lui Azgad, o mie două sute douăzeci şi doi” (Ezra, 2:12)
„… fiii lui Azgad, două mii trei sute douăzeci şi doi” (Neemia, 7:17)

Contradicția 19:

Câți erau copii de Adin?
„… fiii lui Adin, patru sute cincizeci şi patru” (Ezra, 2:15)
„… fiii lui Adin, şase sute cincizeci şi cinci” (Neemia, 7:20)

Contradicția 20:

Câți erau copii de Haşum?
„… fiii lui Haşum, două sute douăzeci şi trei” (Ezra, 2:19)
„… fiii lui Haşum, trei sute douăzeci şi opt” (Neemia, 7:22)

Contradicția 21:

Câți erau din Betel şi din Ai?
„… oamenii din Betel şi Ai, două sute douăzeci şi trei” (Ezra, 2:28)
„… oamenii din Betel şi din Ai, o sută douăzeci şi trei” (Neemia, 7:32)

Contradicția 22:

Ezra 2:64 şi Neemia 7:66 coincid în faptul că numărul total al israeliților era de 42.360. Dar suma totală a cantităților menționate în cele două capitole nu se apropie de acest număr. Această sumă este[2]:
29.818 (Ezra)
31.089 (Neemia)

Contradicția 23:

Câți cântăreți însoțeau grupul israeliților?
„Între ei se aflau două sute de cîntăreţi şi cîntăreţe.” (Ezra, 2:65)
„Printre ei se aflau două sute patruzeci şi cinci de cîntăreţi şi cîntăreţe.” (Neemia, 7:67)

Contradicția 24:

Care era numele mamei regelui Abia?
„Mamă-sa se numea Micaia, fata lui Uriel, din Ghibea… ” (II Cronici, 13:2)
„După ea, a luat pe Maaca, fata lui Absalom. Ea i -a născut pe Abia, pe Atai, pe Ziza şi pe Şelomit.” (II Cronici, 11:20)

Contradicția 25:

Au cucerit Ierusalimul Iosua şi israeliții?
„Iosua a bătut astfel toată ţara, muntele, partea de miazăzi, câmpia şi costişele, şi a bătut pe toţi împăraţii; n-a lăsat să scape nimeni, şi a nimicit cu desăvîrşire tot ce avea suflare, cum poruncise Domnul, Dumnezeul lui Israel.” (Iosua, 10:40) – de aici reiese că au cuceritIerusalimul
„Fiii lui Iuda n-au putut izgoni pe Iebusiţii care locuiau la Ierusalim; şi Iebusiţii au locuit cu fiii lui Iuda la Ierusalim până în ziua de azi.” (Iosua, 15:63) – de aici reiese că nu au cuceritIerusalimul

Contradicția 26:

Cine era tatăl lui Iosif, bărbatul Mariei?
„Iacov a născut pe Iosif, bărbatul Mariei” (Matei, 1:16)
„Isus avea aproape treizeci de ani, cînd a început să înveţe pe norod; şi era, cum se credea, fiul lui Iosif, fiul lui Eli.” (Luca, 3:23)

Contradicția 27:


Din care fiu a lui David descinde Isus?
„Împăratul David a născut pe Solomon, din văduva lui Urie.” (Matei, 1:6)
„… fiul lui Natan, fiul lui David” (Luca, 3:31)

Contradicția 28
:

Cine era tatăl lui Salatiel?
„Iehonia a născut pe Salatiel…” (Matei, 1:12)
„… Salatiel, fiul lui Neri” (Luca, 3:27)

Contradicția 29:

Care din copiii lui Zorobabel a fost predecesorul lui Isus?
„Zorobabel a născut pe Abiud…” (Matei, 1:13)
„… Resa, fiul lui Zorobabel” (Luca, 3:27)

Contradicția 30:

Cine era tatăl lui Ozia?
„Ioram a născut pe Ozia…” (Matei, 1:8)
„Tot poporul din Iuda a luat pe Ozia, care era în vârstă de şasesprezece ani, şi l-a pus împărat în locul tatălui său Amaţia.” (II Cronici, 26:1)

Contradicția 31:

Cine era tatăl lui Iehonia?
„Iosia a născut pe Iehonia şi fraţii lui” (Matei, 1:11)
„Fiii lui Ioiachim: Iehonia, fiul său…” (I Cronici, 3:16)

Contradicția 32:

Câte generații au trecut de la deportarea în Babilonia până la Isus?
Matei spune ca au fost 14: „de la strămutarea în Babilon până la Hristos, sunt patrusprezeceneamuri.” (Matei, 1:17)
După o numărătoare minuțioasă a generațiilor, reiese că de fapt au fost doar treisprezece (vezi Matei 1, de la 12 la 16)

Contradicția 33:

Cine era tatăl lui Sala?
„…Sala, fiul lui Cainam…” (Luca, 3:35-36)
„La vârsta de treizeci şi cinci de ani, Arpacşad a născut pe Sala…” (Geneza, 11:12)

Contradicția 34:

Era Ioan Botezătorul Ilie, cel care a fost anunțat că va veni?
„Ucenicii I-au pus întrebarea următoare: Oare de ce zic cărturarii că întâi trebuie să vină Ilie? Drept răspuns, Isus le -a zis: Este adevărat că trebuie să vină întâi Ilie, şi să aşeze din nou toate lucrurile. Dar vă spun că Ilie a şi venit, şi ei nu l-au cunoscut, ci au făcut cu el ce au vrut. Tot aşa are să sufere şi Fiul omului din partea lor.Ucenicii au înţeles atunci că le vorbise despre Ioan Botezătorul.” (Matei, 17:10-13) – de aici reiese că Ioan Botezătorul este Ilie
„Iată mărturisirea făcută de Ioan, cînd Iudeii au trimes din Ierusalim pe nişte preoţi şi Leviţi să-l întrebe: Tu cine eşti? El a mărturisit şi n-a tăgăduit: a mărturisit că nu este el Hristosul. Şi ei l-au întrebat: Dar cine eşti? Eşti Ilie? Şi el a zis: Nu sînt! Eşti proorocul? Şi el a răspuns: Nu!” (Ioan, 1:19-21) – de aici reiese că Ioan Botezătorul nu este Ilie

Contradicția 35:


Trebuia să moştenească Isus tronul lui David?
„Îngerul i-a zis: ,,Nu te teme, Marie; căci ai căpătat îndurare înaintea lui Dumnezeu. Şi iată că vei rămînea însărcinată, şi vei naşte un fiu, căruia îi vei pune numele Isus. El va fi mare, şi va fi chemat Fiul Celui Prea Înalt; şi Domnul Dumnezeu îi va da scaunul de domnie al tatălui Său David.” (Luca, 1:30-32) – de aici reiese că Isus trebuia să moştenească tronul lui David.
Având în vedere că era descendent din Ioiachim (vezi Matei 1:11 şi I Cronici 3:16) şi că Ioiachim a fost blestemat de Dumnezeu astfel încât nici unul din descendenții săi să nu poată ocupa tronul lui David (vezi Ieremia 36:30 şi 23:30), Isus nu putea să moştenească tronul lui David.

Contradicția 36:

Câte animale a călărit Isus la intrarea în Ierusalim?
„Au adus măgăruşul la Isus, şi-au aruncat hainele pe el, şi Isus a încălecat pe el.” (Marcu, 11:7) – un animal
„Au adus măgăriţa şi măgăruşul, şi-au pus hainele peste ei, şi El a şezut deasupra.” (Matei, 21:7) – două animale

Contradicția 37:

Cum a aflat Simon Petru că Isus era Hristosul?
„Simon Petru, drept răspuns, I-a zis: Tu eşti Hristosul! Isus a luat din nou cuvântul, şi i-a zis: Ferice de tine, Simone, fiul lui Iona; fiindcă nu carnea şi sângele ţi-a descoperit lucrul acesta, ci Tatăl Meu care este în ceruri.” (Matei, 16:16-17) – prin intermediul unei revelații divine
„Unul din cei doi, care auziseră cuvintele lui Ioan şi merseseră după Isus, era Andrei, fratele lui Simon Petru. El, cel dintâi, a găsit pe fratele său Simon, şi i-a zis: Noi am găsit pe Mesia (care, tâlmăcit însemnează Hristos).” (Ioan, 1:40-41) – i-a spus fratele său, Andrei

Contradicția 38:


Unde s-a întâlnit Isus pentru prima oară cu Simon Petru şi Andrei?
„Pe când trecea pe lângă marea Galileii, Isus a văzut doi fraţi: pe Simon, zis Petru, şi pe fratele său Andrei, care aruncau o mreajă în mare; căci erau pescari.” (Matei, 4:18)
„Aceste lucruri s-au petrecut în Betabara (Sau: Betania.), dincolo de Iordan, unde boteza Ioan….” (Ioan, 1:28-42)

Contradicția 39:
Când Isus s-a întâlnit cu Iario, fata acestuia era moartă?
„Fiica mea adineaori a murit…” (Matei, 9:18) – era moartă
„Fetiţa mea trage să moară…” (Marcu, 5:23) – nu era moartă

Contradicția 40:

Le-a permis Isus apostolilor să ia un toiag pentru drum?
„Le-a poruncit să nu ia nimic cu ei pe drum decât un toiag…” (Marcu, 6:8) – da
„Să nu luaţi nici aur, nici argint, nici aramă în brâele voastre, nici traistă pentru drum, nici două haine, nici încălţăminte, nici toiag, căci vrednic este lucrătorul de hrana lui.” (Matei, 10:9-10) –nu [...]

SURSA şi restul contradicţiilor : http://conspiratii.ro/101-de-contradictii-biblice


Vedeti aici cateva filmulete comice si sugestive pe aceasta tema:

Contradictii Biblice

Biblia contradictorie

Cele zece porunci

Dacă doriți filmele, oferiți o donație! Mulțumim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mă văd nevoit să fac unele precizări pentru cei care nu înțeleg subtilitatea noțiunii de moderare online. Mai bine zis, fiindcă este un site personal, nu poate exista nici dreptul la replică, nici cel de a comenta pe site-ul meu. Ambele sunt simple privilegii, acordate, temporar, celor care apreciază faptul că primesc, pe gratis, ceva foarte muncit și, mai ales, celor care nu folosesc un limbaj agresiv sau suburban sau care nu bat câmpii pe lângă subiect, fără a fi în temă cu postările anterioare ale site-ului.
Iar comentariu înseamnă câteva fraze, nu o altă postare.
De asemenea, nici comentariile la comentariul altui comentariu nu vor fi acceptate. Polemizați unde doriți, dar nu aici.
Apoi referiți-vă pe cât posibil doar la subiectul postării. Folosiți un limbaj decent. Dacă intrați în clinciuri cu alți comentatori, folosiți argumente, nu injurii.
Comentariile care nu respectă aceste cerințe vor fi respinse fara discuții.
Vă mulțumesc pentru înțelegere!